[ad_1]

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که دولت دوازدهم نیز به اجرایان اهتمام دارد، توسعه گلخانه‌ها در بخش های مختلف است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی طهماسبی در بازدید از صنایع تکمیلی شرکت تولید نشاء جنوب استان در شهرضا، اظهار کرد: توسعه و پیشرفت این گونه واحدها سهم قابل ملاحظه‌‎ای در افزایش تولید و اشتغالزایی دارد.

وی ادامه داد: از آنجا که شرایط خشکسالی در کشور استمرار دارد و از سوی دیگر نیاز به تولیدات گیاهی نیز هر روز افزایش پیدا می‌کند، لازم است این‌گونه مراکز در مناطق مختلف توسعه پیدا کند.

معاون باغبانی وزیر کشاورزی، توسعه گلخانه‌ها را یکی از برنامه‌های راهبردی اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: تاکیدات رهبر معظم انقلاب و به دنبال آن تدابیر دولت دوازدهم در این راستا قرار دارد.

طهماسبی گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات گلخانه‌ای و استفاده از روش‌های نوین در تولید این محصولات، سهم به سزایی در افزایش بهره وری اقتصادی و نیز  ارزآوری در این زمینه دارد.

هم چنین، عبدالرضا تاکی، مدیر جهادکشاورزی شهرضا نیز در این مراسم، گفت: با توجه به تولید سالیانه بیش از ۱۵۰ میلیون انواع نشاء سبزی و صیفی درگلخانه‌های شهرستان شهرضا و احراز رتبه اول استانی، این شهرستان یکی از مراکز مهم تولید نشاء در کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی هامبورگاخبار گمرک باجگیرانارسال پول به کاناداانتقال پول به حساب دیگریانواع پست های بین المللیپی پال تحریمتبدیل پرفکت مانی به وب مانیتجهیزات شبکه مقالهتجهیزات یک شبکه lanترخیص کار چینترخیص کار خودرو بندر عباسترخیص کالا از گمرک عراقترخیص کالا چینترخیصیه و قبض انبارچگونه مستر کارت بخریمحد ترخص چیستحمل بار از چینحمل بار ترمینال بیهقیحمل بار شرق تهرانحمل و نقل بین المللی ترکمنستانحمل و نقل دریایی قیرحواله زیر 1000 دلارخرید ابزارهای طراحی ناخنخرید اینترنتی 4030خرید خط تولید باطری اتومبیلخرید مستر کارت مجازی قابل شارژخودرو ها ی وارداتیدانلود پروژه حمل و نقل هواییرهگیری مرسولات پستی قمرهگیری مرسولات خرید اینترنتیصادرات به دبیصرافی ثمینصرافی در تورنتوصرافی هایپر استار باکریعلی اکسپرس خریدفروش ابزار ژله تزریقیفروش خط تولید ذغال قالبیفروش خط تولید فیلتر هوای خودروقوانین گمرکی کاناداقیمت بیت کوین به ریالکارگو ترمینال اصفهانگمرك خرمشهرگمرک غرب کشورنقش حمل و نقل هوایی در توسعه اقتصادینمايندگي وب ماني در ايرانواردات ذرت و سویاواردات فرشواردات قطعات کامپیوتری از چینواردات و صادرات کالاوب مانی مشهد

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها