توسعه زیرساخت «حمل‌ونقل» اولویت اصلی دولت در سال ۹۸ است

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

«مژگان خانلو» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، افزود: با وجود محدودیت های منابع، اعتبارات طرح های عمرانی در لایحه بودجه ۹۸ به میزان ۶۲۰ هزار میلیارد ریال و معادل مصوب سال ۱۳۹۷ حفظ شد.
وی گفت: استفاده از روش‌های نوین تامین منابع مالی و تخصیص بودجه عمومی (تا ۱۰ درصد اعتبارات) برای تسریع در اتمام طرح‌ و مشارکت بخش خصوصی در تکمیل و بهره‌‌برداری از طرح‌های عمرانی، افزایش کمیت و کیفیت ارائه خدمات عمومی در حوزه‌های مختلف، تمرکززدایی در اجرای طرح‌های عمرانی و اجرای آنها به صورت استانی از سیاست های تنظیم اعتبارات طرح های عمرانی است.
به گفته خانلو، توزیع بهینه اعتبارات طرح‌های عمرانی به گونه ای که بخش اقتصادی و زیرساخت‌های توسعه کشور بیشترین سهم را در راستای اقتصاد مقاومتی به خود اختصاص دهد، همچنین ساماندهی و اولویت‌بندی این طرح‌ها با در نظر گرفتن پروژه‌های مصوب سفرهای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری در کنار طرح‌های تأمین و انتقال آب شرب و توسعه شبکه ریلی کشور، از دیگر سیاست های تامین اعتبار طرح های عمرانی است.
سخنگوی لایحه بودجه اظهارداشت: از کل اعتبار ۶۲ هزار میلیارد تومانی طرح های عمرانی، ۲۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مختص دستگاه های اجرایی، ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بخش استانی و ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیارد تومان به ردیف های متفرقه اختصاص یافته است.
به گفته وی، پس از طرح های حمل و نقل، بخش آب با چهار هزار و ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار، ارتباطات و فناوری اطلاعات با سه هزار و ۴۱ میلیارد تومان، کشاورزی با ۲ هزار و ۶۸ میلیارد تومان و آموزش و پرورش عمومی با یک هزار و ۸۱ میلیارد تومان به ترتیب رتبه های دوم تا پنجم تخصیص اعتبار عمرانی در لایجه بودجه سال آینده را دارند.
وی یادآورشد: اولویت تخصیص اعتبار برای طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد و قابلیت بهره برداری در سال ۹۸ است.
خانلو گفت: برای ۲ هزار و ۶۵۸ طرح دستگاه های اجرایی، اعتبار درنظر گرفته شده است.
به گفته سخنگوی ستاد بودجه، ۸۵۸ هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژه های مشارکت عمومی و خصوصی اعتبار مورد نیاز است.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رییس جمهوری چهارم دی ماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، لایحه بودجه ۱۳۹۸ را با سقف ۱۷ میلیون و ۳۲ هزار و ۳۳۲ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال ( ١٧.٠٣٢.٣٣٢.٢٧٠.٠٠٠.٠٠٠) تقدیم مجلس کرد.
منابع بودجه عمومی دولت چهار میلیون و ۷۷ هزار و ۱۳۷ میلیارد و یک میلیون ریال ( ۴.٠٧٧.١٣٧.٠٠١.٠٠٠.٠٠٠) و درآمد اختصاصی وزارتخانه ها و موسسه های دولتی ۷۰۹ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۸۲۷ میلیون ریال (٧٠٩.١٢۶.٨٢٧.٠٠٠.٠٠٠) است.
بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و موسسه های انتفاعی وابسته به دولت از نظر درآمدها نیز ۱۲ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۵۴۵ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال (١٢.٧۴٧.۵۴۵.۴٧۵.٠٠٠.٠٠٠) و از لحاظ هزینه ها و سایر پرداخت ها، همین میزان است.
اقتصام**۹۱۳۲ ** ۲۰۲۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x