توسعه حمل و نقل ریلی در خاورمیانه نیازمند تبادل اطلاعات است

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، ‘عیسی آپایدین’ روز دوشنبه در بیست و دومین اجلاس مجمع منطقه ای راه آهن های خاورمیانه(UIC) در هتل عباسی اصفهان افزود: برای دستیابی به این هدف نیازمند همکاری بیشتر کشورهای عضو مجمع هستیم.
وی افزود: مجمع منطقه ای راه آهن های خاورمیانه، برنامه ها و طرح های خوبی را برای توسعه حمل و نقل ریلی بین کشورهای عضو اجرا کرده که بسیار هم تاثیرگذار بوده است .
رئیس مجمع منطقه ای راه آهن های خاورمیانه(UIC) اظهار داشت: ایجاد و توسعه شبکه های ریلی می تواند به توسعه اقتصادی کشورهای خاورمیانه کمک کند.
وی یادآور شد: جهان در پی یکپارچه شدن شبکه حمل و نقل ریلی است و در این پیوند کشورهای خاورمیانه می توانند همکاری گسترده ای با یکدیگر داشته باشند.
آپایدین گفت: تبادلات اطلاعات و استفاده از تجربیات کشورها باید در دستور کار مسئولان راه آهن کشورهای خاورمیانه باشد.
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان نیز در این اجلاس با اشاره به مراودات خوب ایران با کشورهای ترکیه، عراق، سوریه، افغانستان که در این اجلاس حضور دارند، افزود: استفاده از تجربیات کشورهای عضو برای توسعه حمل و نقل ریلی در خاورمیانه بسیار مهم است.
حیدر قاسمی در باره اعمال تحریم های آمریکا علیه کشورمان نیز اظهار داشت: برغم تحریم ها و فشارها، همچنان با پشتکار هرچه بیشتر برای پیشرفت ایران عزیزمان می کوشیم و در این میان نیز طرح های متعددی برای توسعه شبکه حمل و نقلی در دست اقدام داریم.
وی افزود: راه آهن سریع السیر تهران – قم- اصفهان از جمله این طرحهاست که در حال انجام است و بیش از ۴۰۰ کیلومتر طول دارد.
سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اصفهان اضافه کرد: با راه‌ اندازی این خط، زمان سفر بین تهران تا اصفهان به ۲ ساعت کاهش می یابد که در جذب بیشتر گردشگران تاثیرگذار است.
بیست و دومین اجلاس مجمع منطقه ای راه آهن های خاورمیانه(UIC) با هدف توسعه همکاری کشورهای عضو، صبح دوشنبه در اصفهان آغاز شد و به مدت سه روز ادامه می یابد.
کشورهای ایران، ترکیه عراق، افغانستان، عربستان، سوریه، اردن، عمان، قطر و امارات عضو این مجمع هستند.
۶۰۲۷/۲۰۹۳

انتهای پیام /*

[ad_2]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x