[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، مهدی یوسف خانی با اشاره به اینکه امروز مرغ گرم به قیمت ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان در بازار عرضه شده است افزود: این رقم قابل قبول نیست و با توزیع مرغ منجمد این محصول باید به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان به مصرف کننده عرضه شود.

وی قیمت مرغ منجد را ۸ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: تخم مرغ تنظیم بازار با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در هر شانه و گوشت منجمد گوساله نیز با قیمت ۲۹ هزار تومان در صنوف عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با بیان اینکه افزایش قیمت مرغ گرم بی رویه بوده است ادامه داد: هیچ نوع محدودیتی برای عرضه کالاهای تعیین شده در صنوف وجود ندارد.

یوسف خانی قیمت متعادل مرغ زنده را ۸ هزار و ۵۰۰ تومان دانست و گفت: طبق اعلام ستاد تنظیم بازار مرغ آماده طبخ باید ۹ هزار و ۸۰۰ تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسد که به دلیل قیمت ۳ هزار تومانی جوجه یک روزه برای مرغ هایی که از هفته آینده به بازار خواهد آمد، قیمت تعیین شده از سوی ستاد تنظیم بازار به ضرر تولید کننده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها