[ad_1]

عبداله حاتمیان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس اظهار کرد:امضا کنندگان استیضاح وزیر کشاورزی بر اساس توافقی که با محمودحجتی وزیر جهاد کشاورزی به عمل آوردند و اینکه به تشخیص بزرگان استیضاح به مصلحت ممکلت نبود، امضای خود را  برای استیضاح وی پس گرفتند.

وی افزود: توافقاتی برای قیمت خرید تضمینی گندم که خواسته اصلی ما بوده است انجام شده  و در بودجه نیز قرار است تغییراتی درباره نرخ خرید تضمینی گندم به سمت بالا دهیم.

نماینده مردم در حوزه درگز استان خراسان رضوی ادامه داد: قرار است برای بودجه سال آینده عدد جدیدی برای نرخ خرید تضمینی گندم اختصاص داده شود تا نرخ آن به طور مثال به ۱۷۳۰ تومان یا ۱۸۳۰ تومان برای هرکیلوکرم گندم افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: قرار است که گروه کارشناسی متشکل از دولت و مجلس قیمت خرید تضمینی گندم را بر اساس هزینه های تولید تعیین کند تا سودی معقولی برای کشاورزان از تولید این محصول باقی ماند.

حاتمیان در پاسخ به اینکه چه زمانی نرخ جدید خرید تضمینی گندم اعلام می شود گفت: امروز بحثی در کمیسیون کشاورزی مجلس بود اما قرار است بر اساس بررسی که گروه کارشناسی انجام می هد نرخی اعلام می شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها