[ad_1]

خبرگزاری ‘کازینفورم’ روز جمعه در گزارشی با اشاره به همکاری موفقیت آمیز ایران و قزاقستان در زمینه اجرای پروژه های کشت فراسرزمینی افزود: درحال حاضر شرکت ‘آکتبه’ در هفتاد هکتار زمین ، برنج طارم هاشمی کاشته و برنامه ریزی شده است در سال جاری ۶۰ تن از این برنج به ایران صادر شود. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، همچنین برنامه ریزی شده ، زمین های زیر کشت برنج در ایالت قیزیل اوردا تا سال ۲۰۲۰ میلادی تا پنج هزار هکتار و حجم صادرات برنج نیز تا هشت هزار تن افزایش یابد.

براساس این گزارش ، در چند سال آینده واحدهای تولیدی مشترک در این ایالت راه اندازی می شود و به این ترتیب حجم صادرات گوشت هم افزایش خواهد یافت ولی فعلا در سال جاری ۱۰ هزار راس بره به ایران صادر شده است.

‘باکیت ژاخان اف’ مسوول اداره امور کشاورزی ایالت قیزیل اوردا اعلام کرد: ایران می تواند ، مرکبات این ایالت و سایر مناطق قزاقستان را نیز تامین کند.

به گفته وی ، ۵۵ درصد از مرکبات منطقه در ایران تولید و سالانه بیش از دو میلیون تن میوه جمع آوری می شود که بخشی از آن را می توان برای تامین تقاضای منطقه وارد کرد.

مجتبی دمیرچی لو سفیر جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان نیز چندی پیش در همایش سرمایه گذاری در شهر قیزیل اوردا آمادگی ایران را برای واردات بره از ایالت قیزیل اوردا اعلام کرد.

ایالت ‘قیزیل اوردا’ی قزاقستان در ۱۱۶۴ کیلومتری جنوب غرب آستانه پایتخت این کشور واقع است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی حاجی پوراسکریلکس 2015اموزش خرید از سایت Amazonبیت کوین به زبان سادهپست سریع بین المللی pdeپست های سریعترخیص کار وارداتچگونگی واردات کالا از چینچگونه از سایتهای خارجی خرید کنیمحمل بار در اهوازحمل و نقل چینحمل و نقل کالا به گرجستانحواله یوان صرافیخرید ابزار کار با چوبخرید تجهیزات پلیسخرید تجهیزات شکارخرید خودرو از ebayخرید دامنه از سایت خارجیخرید دلار وبمانیخرید کتاب از Amazonخرید گوشی از آمازونراهنمای خرید گوشی از خارجرهگیری مرسوله هاي پستیشرکت حمل و نقل بین المللی زمینیشرکت حمل و نقل بین المللی گردونه مهرصادرات کود ورمی کمپوستصرافی تهران 121صرافی حواله به آمریکاصرافی عطارفرستادن پول به ترکیهفروش دلار کلیکیقوانین گمرک فرودگاه ترکیهقوانین گمرک قزاقستانقوانین گمرکی ترکیهقوانین گمرکی عمانماده 9 قانون توسعه حمل و نقلمستر کارت اماراتمستر کارت انگلیسمستر کارت یا ویزامسترکارت دانشگاه تهراننحوه ی خرید از Ebayنرخ حواله دلار استرالیاهزینه فریت بار به سوئدواردات اتومبیل از دبیواردات امریکا از چینواردات خودرو جانبازان 25 درصدواردات سنگ از چینواردات غلات ایرانواردات ماشین ابزارواردات ماشین با کارت بازرگانی

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها