[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی، فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال ۱۳۸۸تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.

امینیان افزود: به رغم رکود مزمنی که در حوزه صنعت ساختمان حاکم شده و نیز شرایط اقتصادی ویژه ناشی از اعمال تحریمهای خارجی، نوسانات نرخ ارز و ممنوعیت ورود کالاهای در و پنجره به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده و نمایشگاه در فضای بسیار گسترده ای برگزار میشود.

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران برگزار می شود،گفت: البته نباید منکر این موضوع شد که حضور شرکتهای خارجی نسبت به سالهای قبل کمتر شده است با این وجود برپایی یک نمایشگاه صنعتی در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم انداز روشن و امیدوار کننده صنعت در و پنجره کشور محسوب میشود و این نمایشگاه تخصصی کماکان به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست اندرکاران این صنعت به شمار می آید.
رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه اضافه کرد: دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به صورت تفکیک شده و در سالن های مجزا برگزار می شود که شامل گروه های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره ، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط جانمایی شده اند.
امینیان گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، عمدتاً شرکت های ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.
بنابراین گزارش،معرفی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزائی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است. 

بیشتر بخوانید :  صادرکنندگان سال آینده چقدر یارانه می‌گیرند؟

برگزاری هشت کارگاه تخصصی در زمینه های مختلف مربوط به صنعت تولید در و پنجره از دیگر برنامه های جانبی دهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته است.

انتهای پیام/ 

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها