[ad_1]

به گزارش تراز ، علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در این مراسم اظهار کرد : ما برای پیشبرد صنعت هوایی نیاز داریم دست در دست هم بگذاریم تا این صنعت را به جایگاهی که شایسته ملت ایران است برسانیم.
 
وی گفت : مسئولیت، دارایی نیست و بدهی است و کسی که مسئول می شود بدهکار می شود، امروز مسئولیت از روی دوش آقای نویدی برداشته می شود و بر دوش آقای فتاحی قرار داده می شود.
 
عابدزاده افزود : امروز حمل و نقل هوایی به عنوان یک اولویت در نظام جمهوری اسلامی در آمده و تلاش کارشناسان برای اولویت دار شدن این صنعت به ثمر رسیده و علت این امر آن است که حمل و نقل هوایی یک حمل و نقل عمومی محسوب می شود.
 
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رشد ۹ درصدی سالانه در حمل و نقل هوایی کشور طی پنج سال گذشته خبر داد و گفت : حمل و نقل هوایی در این سال ها توانسته سهم بالایی را در حمل و نقل عمومی کشور به دست آورد.
 
وی گفت : بحث تحریم و اولویت نداشتن صنعت هوانوردی در کشور طی دو دهه گذشته باعث شد تا صدماتی ببینیم ، لذا راه سختی در پیش داریم تا این صنعت را به جایگاه شایسته برسانیم.
 
عابدزاده افزود : همانطور که ثابت شده بودجه دولتی نمی تواند موجب رشد ما باشد لذا باید سراغ ساختارهای جدید برای ادامه حیات صنعت هوانوردی باشیم و باید با استفاده از قوانین و مقررات و راهکارهای جدید موجبات توسعه صنعت هوانوردی کشور را فراهم آوریم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : صنعت هوانوردی یک صنعت ویژه است و به قوانین ویژه نیاز دارد لذا باید قوه مقننه نگاه ویژه به صنعت حمل و نقل هوایی داشته باشد.
 
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود : بیشترین نرخ رشد در حمل و نقل هوایی در جهان در منطقه خاورمیانه است و این نرخ رشد ۴ تا ۵ درصد از سایر نقاط جهان بالاتر است، لذا ما نیز باید برای کسب سهم از این بازار تلاش کنیم.
 
عابدزاده گفت : فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی باید توجه داشته باشند که مدل کاری گذشته دیگر کارایی ندارد، لذا لازم است که فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی با تغییر ساختار، خود را با شرایط و قوانین بین المللی هماهنگ و هم سو کنند.
 
وی گفت : باید با کاهش هزینه ها موجب استفاده هرچه بیشتر مردم از صنعت هوایی شویم و با توجه به مسافر ثابتی که در کشور داریم بازار تضمین شده ای همزمان با افزایش ناوگان طی ۸ تا ۱۰ سال آینده در صنعت هوایی کشور خواهیم داشت.
 
کوروش فتاحی سرپرست جدید شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در این مراسم گفت : باید دست به دست هم دهیم و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال در چارچوب قانون تلاش کنیم.
 
وی گفت : باید در این فرودگاه شگفتی خلق کنیم تا بتوانیم شهر فرودگاهی را به آن سرانجامی که شایسته است برسانیم.

بیشتر بخوانید :  مخالفت تلویحی آخوندی با دستور برج سازی روحانی

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به آلمانانتقال پول به کارت شتاببیت کوین زومیتتجهیزات شبکه توزیعتجهیزات شبکه جونیپرترخیص خودرو از گمرک بندر عباسترخیص کاران گمرکترخیص کالا از بندر امیرآبادترخیص کالا با ارز مبادله ایتعرفه گمرک فرودگاه امام خمینیتمدید کارت بازرگانی فرم دالحمل بار کامیونحمل و نقل بين الملليحمل و نقل هوایی کشورخريد ابزار نجاريخريد طوطي امازونخرید ابزار بدنسازیخرید ابزارآلاتخرید اینترنتی زنجیر نقره مردانهخرید اینترنتی شارژ ایرانسلخرید اینترنتی یخ خشکخرید تجهیزات ماشینخرید دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذیخرید دلار بانکیخرید فیلم از آمازونخرید و ترخیص خودرورهگیری مرسوله کارت سوختصادرات سنگ کروم به چینصادرات شترمرغصادرات هولنداصدور کارت بازرگانی مشهدفروش خط تولید چیپسفروش عمده ابزار یراققانون گمرکی جدیدقوانین گمرک ایرانقوانین گمرک کیشقوانین گمرکی پستقوانین و مقررات گمرکی pdfقیمت فریت بار به کانادالیست حمل ونقل بین المللیمجوز ورود و ترخیصمستر کارت زرینواردات عروسک انسان نما از چینواردات عطرواردات غلاتواردات قطعات ابزار دقیقواردات کفش از چینواردات کیف از چینواردات و صادرات تجهیزات پزشکیوب مانی دلار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها