[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون،در دی ماه سال۹۷ تعداد ۲۸۰ شرکت تعاونی و ۳اتحادیه در این ماه تشکیل و ثبت شده اند که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجرا می باشند. تعداد کل اعضاء تعاونی های مذکور ۴۳۹۳۳نفر و تعداد شاغل۳۹۹۶ نفرو سرمایه اولیه حدود ۳۷ میلیارد ریال می باشند. متوسط تعداد اعضاء و شاغل مربوط ب این تعاونی‌ها به ترتیب ۱۶ و ۱۴ نفر می باشد.

بیشترین  تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان‌های فارس۲۶ تعاونی و خراسان رضوی۲۴ تعاونی تعلق دارد. بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده در فعالیت های «کشاورزی»،«صنعت» به ترتیب با ۹۶ و ۶۹واحد می باشند. تعاونی های دارای فعالیت « کشاورزی» و « صنعت» به ترتیب ۱۲۲۷ و۷۵۳ نفر دارای بیشترین اعضا می باشند. همچنین بیشترین شاغل مربوط به تعاونی های دارای فعالیت « کشاورزی»،« صنعت» به ترتیب با ۱۳۱۹ و ۶۹۰ نفر می باشند.

 مقایسه عملکرد ماه دی ۱۳۹۷ نسبت به آذر ماه ۱۳۹۷

تعداد تعاونی های ثبت شده در دی ماه سال جاری(۲۸۰ واحد) در مقایسه با ماه گذشته (۲۰۸ واحد)،افزایشی معادل ۳۵درصد دارد. تعداد اعضا افزایشی معادل ۴۱ درصد و تعداد فرصت شغلی افزایش معادل ۶۲ را به همراه دارند.

مقایسه عملکرد ماه دی ۱۳۹۷ نسبت به دی ماه ۱۳۹۶

 تعداد تعاونی های ثبت شده در دی ماه سال جاری(۲۸۰ واحد) در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل (۴۵۰واحد)،کاهشی معادل۳۸ درصد دارد.  تعداد اعضا افزایشی معادل ۴۱ درصد و تعداد فرصت شغلی افزایشی معادل ۶۲ درصد را به همراه دارند.

بیشتر بخوانید :  عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: ‌دولت در بودجه 98 رفتارهای پرهزینه را کاهش دهد- اخبار استانها - اخبار تسنیم

مقایسه عملکرد ماه دی ۱۳۹۷ نسبت به دی ماه ۱۳۹۶

تعداد تعاونی های ثبت شده در دی ماه سال جاری (۲۸۰ واحد) در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل (۴۵۰واحد) کاهشی معادل ۳۸ درصد دارد. تعداد اعضای کاهشی معادل ۳۸ درصد دارد. تعداد اعضا کاهشی معادل ۳۸ درصد و تعداد فرصت شغلی کاهشی معادل ۴۹ درصد را به همراه دارند.

 لازم به ذکر است ویژگی های تفصیلی تمام تعاونی های ثبت شده کشور در دی ماه سال ۱۳۹۷ توسط تمام کاربران ستادی و استانی که برایشان کاربری تعریف شده است قابل دسترسی می باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها