تعاونی‌های جدید در آذر چند شغل ایجاد کردند؟- اخبار اقتصادی – اخبار تسنیم

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اقتصادی روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،  بر اساس گزارشات اخذ شده از سامانه جامع آمارهای ثبتی تعاون، در آذر ماه سال ۱۳۹۷، تعداد ۲۰۸ شرکت تعاونی در این ماه تشکیل و ثبت شده اند که وضعیت فعالیت آنان در حال بهره برداری و یا در دست اجرا میباشند. تعداد کل اعضاء تعاونی های مذکور ۳۱۱۹ نفر و تعداد شاغل  ۲۴۷۴ نفر و سرمایه اولیه حدود ۳۱ میلیارد ریال میباشد. متوسط تعداد اعضاء و شاغل مربوط به این تعاونیها به ترتیب ۱۵ و ۱۲ نفر میباشد.       

   بیشترین تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان های خراسان رضوی ۲۹ تعاونی و فارس ۲۵ تعاونی تعلق دارد. همچنین کمترین تعداد تعاونی تشکیل و ثبت شده به استان های خراسان جنوبی ، خراسان شمالی و کردستان هر کدام با تعداد ۱ تعاونی اختصاص دارد.      

   بیشترین تعداد تعاونی ثبت شده در فعالیت های “کشاورزی” و “صنعت” به ترتیب با ۵۹ و ۴۱ واحد میباشند. تعاونی های دارای فعالیت “کشاورزی” و “ساختمان” به ترتیب با ۷۴۸ و ۴۰۰ نفر دارای بیشترین اعضا میباشد. همچنین بیشترین شاغل مربوط به تعاونی های دارای فعالیت “کشاورزی” و ” صنعت” به ترتیب با ۷۲۱ و ۴۴۲ نفر میباشد.

مقایسه عملکرد ماه آذر ۱۳۹۷ نسبت به آبان۱۳۹۷:

   تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری (۲۰۸ واحد) در مقایسه با ماه گذشته (۲۱۹ واحد)، کاهشی معادل ۵% دارد. تعداد اعضاء کاهشی معادل  ۴۹%  و تعداد فرصت شغلی کاهشی معادل  ۷%  را به همراه دارند.

مقایسه عملکرد ماه آذر ۱۳۹۷ نسبت به آذر ۱۳۹۶:

   تعداد تعاونیهای ثبت شده در آذر ماه سال جاری (۲۰۸ واحد) در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل (۴۰۰ واحد)، کاهشی معادل ۴۸% دارد. تعداد اعضاء کاهشی معادل  ۵۰%  و تعداد فرصت شغلی کاهشی معادل  ۶۷%  را به همراه دارند.

 انتهای پیام/

[ad_2]

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x