[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شورای عالی هماهنگی اقتصادی امروز به ریاست دکتر روحانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر سه شنبه به ریاست آقای روحانی رئیس جمهور و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه تشکیل جلسه داد. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه گزارشی از اصلاحات انجام شده در پیش نویس بودجه سال ۹۸ که براساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری تدوین شده، ارائه داد. 
ویرایش تکمیل یافته بودجه که به مجلس شورای اسلامی تسلیم خواهد شد، با توجه به پیش بینی درآمد‌ها و نیاز به انضباط بودجه‌ای و کاهش هزینه‌ها تنظیم شده و بر حمایت از معیشت مردم، ارائه خدمات ضروری اجتماعی از جمله در زمینه امنیت، سلامت، آموزش و حفظ تولید واشتغال و افزایش شفافیت تاکید دارد. 
این جهت گیری‌ها و شاخص‌های کلان بودجه ۹۸، پس از بحث و بررسی مورد تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی قرار گرفت. همچنین نقشه راه و برنامه کلی اصلاح ساختار بودجه عمومی در افق ۹۹-۹۸ که توسط سازمان برنامه و بودجه تهیه شده است، در این جلسه ارائه شد. 
اصلاح ساختار بودجه شامل حمایت از تولید و اشتغال، ساماندهی و هدفمندسازی یارانه ها، افزایش درآمد‌های پایدار، اصلاح ساختاری رابطه درآمد‌های نفتی و بودجه، افزایش شفافیت و انضباط بودجه ای، تقویت نظارت و اصلاح ساختار شرکت‌های دولتی و کوچک سازی دولت می‌باشد که تهیه برنامه اجرایی آن در دستور کار دستگاه‌های مختلف قرار گرفته است. 
همچنین وزیر نفت در این جلسه با ارائه گزارشی از اجرای مصوبه قبلی شورای عالی در خصوص فروش نفت در بورس انرژی، راهکار‌های آن وزارت در زمینه عرضه گسترده‌تر نفت در بورس انرژی را مطرح کرد که مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :  آمریکا شکل جدیدی از تحریم را علیه چین برقرار می‌کند

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها