[ad_1]

به گزارش‌ روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، امین ترفع‌ با اشاره به برگزاری نشست کمیته پیگیری موافقت‌نامه چابهار و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات اظهار داشت: نمایندگان سه کشور ایران، هند و افغانستان علاقه‌مند به اجرا شدن این توافق بودند که سرانجام منتج به تهیه صورت‌جلسه و امضای آن توسط اعضای این کمیته شد.

وی افزود: همکاری سه‌جانبه در کمیته مذکور برای اجرایی شدن این توافقنامه از سطح بالایی برخوردار است.

نماینده معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در کمیته پیگیری موافقت‌نامه چابهار گفت: در این نشست پنج عضو اصلی برای پیگیری اجرایی شدن توافق انتخاب شدند و هر سازمان و شرکت تابعه وزارت راه و شهرسازی مکلف به انجام یکسری اقدامات لازم برای اجرایی شدن آن شدند.

ترفع از برگزاری مراسم بزرگداشت روز چابهار در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در کمیته پیگیری موافقت‌نامه چابهار مقرر شد، تجار و فعالان اقتصادی هر سه کشور با هدف آشنایی با جاذبه‌های سرمایه‌گذاری در چابهار حضور یابند و با مسئولان در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری مذاکره کنند.

مدیرکل کریدورهای ترانزیتی معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی روز چابهار را مهم دانست و گفت: پیش‌بینی شده در این مراسم، شرکت‌های فورواردری و ‌کشتیرانی، همچنین سرمایه‌گذارانی از کشور هندوستان با هدف آشنایی با مسیر ترانزیتی هند-ایران-چابهار حضور یابند.

وی یادآور شد: تا سال آینده چند جلسه ذیل کمیته پیگیری موافقت‌نامه چابهار برگزار خواهد شد که موجب تحکیم ارتباطات سه‌جانبه می‌شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها