تسویه بدهی ۱۴۶۰ میلیارد ریالی شرکت پست در دولت یازدهم

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

حسین مهری روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شرکت ملی پست ایران تا قبل از دولت یازدهم سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال زیان انباشت شده داشت که با حمایت های همه جانبه دولت علاوه بر جبران این میزان زیان مدت سه سال است که شرکت زیان نمی دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی افزود که چابک سازی و اصلاح ساختار شرکت ملی پست ایران برای کاهش هزینه ها، افزایش سرعت در کار و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم در دولت تدبیر و امید انجام و سامانه «رهیاب» نیز برای رصد کامل مراحل ارسال و دریافت نامه ها و مرسوله های پستی در کشور راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران بیان کرد: توسعه تجارت الکترونیک با جدیت در شرکت ملی پست ایران در حال انجام بوده و به زودی در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: طرح «سیماک» (سیستم یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) نیز جزء طرح های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که در ۲ سال اخیر آغاز شده است.

مهری عنوان کرد که شرکت ملی پست ایران تا قبل از برجام در حوزه بین الملل منزوی شده بود و امکان برقراری ارتباط مطلوب با دنیا برای آن وجود نداشت اما برجام سبب افزایش مراودات با کشورهای مختلف شد.

وی ابراز داشت: این شرکت پس از برجام توافق نامه هایی در راستای توسعه فعالیت ها، افزایش دانش فنی و گسترش تجارت الکترونیکی فرامرزی با برخی کشورهای آسیایی و اروپایی از جمله چین، ویتنام، روسیه، اتریش و ترکیه امضا کرد.

معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که شرکت ملی پست ایران تا قبل از برجام تنها با یک خط هوایی ایرلاین بین المللی قرارداد داشت اما هم اینک این تعداد به پنج مورد افزایش یافته است.

مهری اظهار داشت: این شرکت قبل از برجام ۵۸ مسیر هوایی را در دنیا پوشش می داد که هم اینک این تعداد به ۱۰۳ مورد رسیده و به زودی نیز به ۱۲۰ مورد افزایش می یابد که تأثیر بسزایی در سرعت ارسال و دریافت مرسوله های پستی و کاهش هزینه ها نیز دارد.

وی افزود که شرکت ملی پست ایران برای نخستین بار به عنوان عضو هیأت مدیره شورای راهبری اتحادیه جهانی پست انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران ادامه داد: این انتخاب سال گذشته و در کنگره جهانی پست در شهر استانبول ترکیه و با کسب ۱۰۳ رأی از مجموع ۱۳۰ رأی کشورهای شرکت کننده انجام شده است.

مهری عنوان کرد که تیر سال جاری کنگره اتحادیه پست آسیا – اقیانوسیه با حضور ۳۲ کشور و شرکت دبیرکل اتحادیه جهانی پست در تهران برگزار و ایران به مدت چهار سال به عنوان رئیس شورای عالی مدیران عامل پست آسیا – اقیانوسیه انتخاب شد.

وی ابراز داشت: نرم افزار آی. اِف.اِس (سرویس پست مالی) نیز در دولت یازدهم و پس از برجام در راستای افزایش مبادلات پولی از طریق تجارت الکترونیکی فرامرزی در ایران راه اندازی شد.

حسین مهری برای شرکت در آیین گشایش طرح «سیماک» (سامانه یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور) به یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده است.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x