[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از ترید عربیا، بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد سرمایه گذاری بانک های اماراتی در عربستان سعودی و مصر در پایان سه ماه سوم سال ۲۰۱۸ میلادی به ۸۷.۲ میلیارد درهم معادل ۲۳.۷ میلیارد دلار رسید که حاکی از سرمایه گذاری ۱۲.۵ درصدی مجموع دارایی های آنها در خارج از امارات دارد.

آمارهای بانک مرکزی امارات حاکی از ارزش سرمایه گذاری ها توسط بانک های اماراتی، شرکت های فرعی و وابسته به آنها در بالاترین سطح در امارات با ارزش ۵۳ میلیارد دلار قرار دارد.

نظام بانکداری امارات متحده عربی به لحاظ دارایی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا موسوم به مِنا بزرگترین نظام بانکداری است. همچنین تا پایان دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی مجموع دارایی نظام بانکداری امارات به ۲.۸۴ تریلیون درهم رسید.

مجموع ارزش سرمایه گذاری بانک های اماراتی در مصر به ۴۷.۲ میلیارد درهم در پایان ماه سپتامبر سال ۲۰۱۸ میلادی رسید و این رقم در عربستان ۴۰ میلیارد درهم، جزایر کیمن ۳۶ میلیارد درهم، آمریکا ۳۴ میلیارد درهم، هند ۲۵ میلیارد درهم و در عمان و بحرین هر کدام ۲۰ میلیارد درهم ثبت شده است.

همچنین بانک مرکزی امارات اعلام کرد در میان ۱۰ کشور بزرگی که در بانک های اماراتی سرمایه گذاری می کنند، مصر با ۱۲.۶ میلیارد درهم، جزایر کیمن با ۵.۴ میلیارد درهم و عربستان سعودی با ۴.۹ میلیارد درهم به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم قرار دارند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها