[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رضا نفیسی در نشست دو روزه کمیسیون مشترک حمل و نقل جاده‌ای بین ایران و عراق که با هدف توسعه روابط حمل و نقل جاده‌ای و مبادلات تجاری و تسهیل گردشگری میان دو کشور برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: باتوجه به گستردگی روزافزون روابط دوستانه دو کشور در زمینه‌های گوناگون حمل و نقلی و اهمیت گذرگاه‌های مرزی در توسعه مبادلات تجاری و تسهیل گردشگری، این نشست مقدمه‌ای برای گسترش این روابط بوده و در راستای حل و فصل مشکلات موجود برگزار شده است.

وی با اشاره به موقعیت خوب ترانزیتی دو کشور در منطقه افزود: توسعه کریدور ترانزیتی شرق به غرب یکی از موضوعات مورد بررسی است که با فعال شدن این کریدور، امکان دسترسی شرق آسیا، آسیای میانه و قفقاز به کشورهای حوزه دریای مدیترانه از طریق عراق و سوریه میسر می‌شود.

نفیسی با بیان این که در ۱۰ ماهه سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۲۲۰ هزار کامیون از مرزهای دو کشور تردد داشتند، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مورد بحث تأکید بر امضای موافقت‌نامه حمل و نقلی جاده‌ای بین دو کشور است که در صورت تأیید نهایی مقامات حمل و نقلی دو کشور، اجرا می‌شود.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها