[ad_1]

سرهنگ تقی کبیری شامگاه سه شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ترافیک در دیگر محورهای این استان همچون در گردنه آهوان واقع در محور سمنان- دامغان و نیز محور گرمسار- آرادان نیمه سنگین گزارش شده است.
وی افزود: رانندگان با اطلاع از وضع جوی مسیر حرکت را انتخاب و حین حرکت با توجه به لغزندگی احتمالی جاده ها، فاصله طولی را رعایت کنند.
کبیری تأکید کرد: با توجه به پیش بینی بارش برف و باران، مسافران برای تأمین سوخت کافی و وسایل گرمایشی خودرو تدابیر لازم را داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به این که رانندگان برای رفع خستگی در موکب های مستقر در مسیر اسکان یابند، بیان کرد: رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی، بستن کمربند، پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و در نظر گرفتن زمان استراحت بموقع در رانندگی های طولانی مدت، مهمترین تأکید پلیس برای ایمنی سفر هموطنان عبوری از این استان است.
ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی مدت، عمده ترین دلیل واژگونی خودرو و به عنوان پرتعدادترین سانحه رانندگی در محورهای استان سمنان گزارش شده است.
پنجشنبه هفته جاری مصادف با شهادت امام رضا (ع) است و به همین دلیل محور تهران- مشهد در محدوده استان سمنان به علت تردد پرتعداد خودروها پرحجم است.
۷۴۰۸/۹۸۹۱

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها