[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت ، با بیان اینکه در جلسات این هفته هیات دولت ، وزرا و مسئولان گزارش های خوبی از اقدامات خود ارائه کردند که لازم می‌دانم ملت عزیز ایران از آن باخبر باشند، گفت: در ۹ ماهه گذشته تراز تجاری ناشی از صادرات غیرنفتی با رقم حدود ۷۵۰ میلیون دلار، دارای تراز مثبت بوده که این رقم نشان دهنده تلاش‌های موفقیت آمیز فعالان اقتصادی بخش خصوصی و دولتی است.

رئیس جمهور افزود: بر اساس گزارش وزیر نفت، فروش نفت به همان صورتی که مدنظر بود ادامه دارد و برخی مشکلات جزئی که وجود دارد قابل حل بوده و بزودی برطرف خواهد شد.

روحانی با اشاره به گزارش ارائه شده در زمینه اشتغال، تصریح کرد: این آمار در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۲۳ هزار نفر اشتغال خالص را نشان می‌دهد و این با توجه به شرایط کشورمان امیدوارکننده است و برای اولین بار آمار اشتغال خالص تقریبا به مرز ۲۴ میلیون نفر رسیده بود و این درحالی است که در آغاز دولت، تعداد شاغلان ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بود و طی سال‌های گذشته در مجموع ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار نفر به میزان اشتغال خالص افزوده شده است.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها