[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، رضا رحمانی درنشست هم فکری و هم اندیشی با اعضای هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به مشکلات بخش خودرو افزود: ساختار خودرو سازی کشور تا دو سال آینده اصلاح می‌شود و تولید نیز در حال اصلاح است ومقرر شد که خودروسازان اموال غیر تولیدی شان را به فروش برسانند و بخشی از نقدینگی تامین شود.

در ادامه نشست، نمایندگان ملت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. اتمام طرح‌های نیمه تمام، اجرای نقشه راه معدن، لزوم تفویض اختیار به معاونان وزیر، و لزوم همراهی قوه قضاییه با وزارت صنعت، معدن و تجارت از موارد طرح شده بود.

همچنین نمایندگان بر لزوم تقویت سامانه‌های اطلاعاتی و بروز کردن اطلاعات تاکید کردند و خواستار ایجاد کارگروهی برای رصد فعالیت واحدهای نیمه فعال و غیر فعال و ساماندهی آن‌ها با برنامه و زمان بندی شدند.

رییس کمیسیون صنایع مجلس نیز گفت: باید در تولید به عرضه و تقاضا هر دو توجه کنیم، تولید را بالا ببریم و در شرایط جنگ اقتصادی باید تصمیمات ویژه گرفت و تصمیم گیری‌ها باید سریع باشد.

همچنین فریدون احمدی دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: بخش خصوصی ابزار مدیریت بحران است و این بخش به راحت می‌تواند تحریم‌ها رو دور بزند و برای اصلاح ساختار تولید خودروی کشور نیز می‌توان روی این بخش حساب کرد. وی همچنین خواستار حل مشکلات مربوط به ترخیص کالاها در گمرکات شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها