[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: بررسی استراتژی لاک پشت طلایی بر روی چارت نفت نشان می دهد احتمال افت قیمت نفت بیش از رشد آن می باشد و با توجه به همسوئی روند حرکتی شاخص کل بورس و قیمت نفت به نظر می رسد برای سرمایه گذاری در بورس می بایست با دقت بیشتری عمل نمود.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بررسی قیمت نفت نشان می دهد که کانال صعودی ۲ ساله نفت پس از رسیدن به سقف قیمتی ۷۶ دلاری شکسته شده  و با توجه به اهداف قیمتی پیش روی آن احتمال کاهش قیمت تا کلاستر حمایتی ۴۵ دلار و حتی ۴۰ دلار نیز وجود دارد .در صورتی که نفت بتواند مقاومت  ۵۴دلاری را شکسته و بالای آن تثبیت شود می توان  گفت روند نزولی پایان یافته است. ذکر این نکته ضروری می نماید با توجه به افت سنگین قیمت نفت و وجود واگرایی مثبت از نوع رگولار در تایم فریم های پایین تر، احتمال پولبک و رشد قیمت در کوتاه مدت تا  کانال قیمتی ۵۲ تا ۵۴ دلاری وجود دارد.

بررسی استراتژی لاک پشت طلایی بر روی چارت نفت نشان می دهد احتمال افت قیمت نفت بیش از رشد آن می باشد و با توجه به همسوئی روند حرکتی شاخص کل بورس و قیمت نفت به نظر می رسد برای سرمایه گذاری در بورس می بایست با دقت بیشتری عمل نمود.

جمع بندی و پیشنهاد:

با عنایت به جمیع جهات، بررسی تکنیکالی و مد نظر قراردادن سیگنال های صادر شده توسط استراتژی معاملاتی لاک پشت طلایی و احتمال افت بیشتر قیمت نفت در طی ماههای آتی به سرمایه گذاران پیشنهاد می شود  با توجه به همگرایی حرکتی بین شاخص کل(تحلیل شاخص کل بورس و چشم انداز آن در تاریخ ۴ آبان در همین خبرگزاری انتشار یافته است)و قیمت نفت، گروههایی که بتای منفی با شاخص کل دارند و یا روند حرکتی خود را از شاخص جدا نموده اند و نیز با نیم نگاهی به شرکت های کوچک بورسی، می توانند از سرمایه گذاری خود  در بورس با توجه به چشم انداز آن لذت ببرند.

بیشتر بخوانید :  ارزان شدن سکه طرح جدید دربازار

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها