تجهیز شرکت‌های ایرانی برای ورود به بازار روسیه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین، منصور معظمی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به اینکه سازمان گسترش می‌تواند دروازه ورود شرکت‌های روسی به ایران باشد، گفت: بعد از برجام فرصت‌های خوبی بین ایران و روسیه فراهم شده و ما انتظار داریم توافق‌های امضا شده، عملیاتی شوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از برجام بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی را در ایدرو ملاقات کرده‌ایم و تفاهم نامه ها و قراردادهای بزرگی در ایدرو انجام شده است، افزود: اخیراً دولت روسیه زمینه های مناسبی را در خصوص تسهیلات مالی، فاینانس و روادید برای ایران فراهم کرده است و این فرصت خوبی است برای شرکت‌های روسی و ایرانی که همکاری دوجانبه‌ای داشته باشند.

معظمی با اشاره به تراز تجاری غیرمتوازن ایران و روسیه، گفت: شرکت‌های ایرانی باید از فرصت پیش آمده استفاده کنند و تجهیز شوند تا بتوانند وارد بازار روسیه شوند.

وی افزود: بازه زمانی قراردادها ۲ ساله است و علاوه بر مشکلاتی که در حوزه مسائل مالی و بانکی وجود دارد، مهم‌ترین مساله عدم شناخت شرکت‌های دو طرف نسبت به توانایی‌های یکدیگر است زیرا اطلاعات زیادی از همدیگر نداریم و این تفاهم‌نامه‌ها می‌تواند زمینه مناسب آشنایی و استفاده از توانمندی‌های یکدیگر را فراهم کند.

رئیس ایدرو با بیان اینکه بازار ایران بر روی تمام شرکت‌های معتبر بین المللی که در ایران سرمایه گذاری کنند، باز است، گفت: حضور شرکت‌های روسی هم در ایران منوط به سرمایه‌گذاری‌های مشترک است.

رئیس سازمان گسترش گفت: حوزه فعالیت این تفاهم نامه‌ها وسیع است و بیشتر به علاقه‌مندی طرفین و توانایی‌های آنها بستگی دارد.

شورای توسعه اقتصادی و تجاری روسیه یکی از نهادهای اقتصادی روسیه محسوب می شود که بیش از ۱۰ هزار شرکت مهم اقتصادی روسی را در زیرمجموعه خود دارد.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x