[ad_1]

تعدادی از مشتریان دو شرکت رامک خودرو و نگین خودرو امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده و خواهان پاسخی برای حل مشکلات خود و به تعویق افتادن تحویل خودروهای ثبت‌نامی شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بار دیگر صبح امروز (سه‌شنبه) تعدادی از مشتریان دو شرکت واردکننده خودرو، روبه‌روی مجلس شورای اسلامی در خیابان بهارستان تهران تجمع کرده و خواستار پاسخگویی نمایندگان شدند.

بر این اساس حدود ۱۰۰ نفر از مشتریان دو شرکت واردکننده خودروی “رامک خودرو” و “نگین خودرو”  که چندین ماه و بعضا بیش از یک‌ سال است که اقدام به ثبت‌نام خودرو کرده اما همچنان موفق به دریافت خودروی خود نشده‌اند، خواستار رسیدگی به مشکلات‌شان و تعیین تکلیف خودروهای ثبت‌نامی شدند.

مسوولان این دو شرکت تا کنون پاسخ واضحی به اعتراض متشریانشان نداده‌اند.

یکی از مشتریان می‌گوید “هیچ‌کس پاسخگوی تجمع امروز ما نیست و تنها پاسخ آن‌ها این است که باید اعتراض خود را به وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارش دهید تا اجازه ترخیص خودرهای دپو شده در گمرک را بدهند.”

وی ادامه داد که اکثر افراد از سال ۹۵ و برخی از سال ۹۶ اقدام به ثبت نام خودرو کرده‌اند اما تاکنون خودرویی تحویل آنها داده نشده است.

تعدادی از مشتریان، علت عدم تحویل خودروها را وزرات‌خانه می‌دانند و می‌گویند که وزرات صمت جلوی ترخیص خودروهای وارداتی را گرفته است.

به گفته آنان، اگر وزراتخانه محدودیت‌ها را بر می‌داشت، تحویل برخی خودروها تا پایان سال  ۹۶ و برخی تا تابستان ۹۷ انجام می‌شد.

دو هفته پیش نیز تعدادی از مشتریان دو شرکت رامک خودرو و نگین خودرو روبروی وزارت صنعت، معدن و تجارت تجمع کرده و خواستار پاسخگویی به مشکلات خود شده بودند.

بیشتر بخوانید :  بخشی از سود سهام عدالت تا پایان شهریور توزیع می‌شود

انتهای پیام

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها