[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه با عنوان «با هم مدارس کرمانشاه را ساختیم»، با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، مهرالله رخشانی مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مرکز همایش‌های هتل ارم برگزار شد.

حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران نیز از مدعوین این همایش بود که لوح سپاس و تندیس یادبود مشارکت در ساخت مدارس مناطق زلزله زده کرمانشاه از سوی وزیر آموزش و پرورش به نمایندگی از طرف بانک قرض الحسنه مهرایران به وی اعطاء شد.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهرایران پس از زلزله کرمانشاه به ساخت ۳ باب مدرسه در روستاهای سوخور عبدی، بابارستم و ژاومرگ از توابع شهرستان گیلانغرب به ارزش ۴.۵ میلیارد ریال اقدام نمود.

همچنین، نسبت به بازسازی و مقاوم سازی مدرسه ۸ کلاسه خلیج فارس شهرستان ثلاث باباجانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال که از محل حقوق اهدا شده کارکنان بانک حاصل شده بود نیز اقدام شد.

بنا بر این گزارش، ۸۷ مدرسه مشتمل بر ۴۱۵ کلاس درس در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تخریب شد که به علت استقبال بالای خیرین مدرسه ساز برای بازسازی فضاهای آموزشی حدود ۱۷۲ پروژه تعهد شد.

از این تعداد حدود ۵۹ پروژه توسط رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس در مهر ماه امسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شد؛ مابقی در طول این مدت به مرور تحویل آموزش و پرورش شده که تا پایان سال به ۱۰۲ پروژه می‌رسد

بیشتر بخوانید :  دریافت مالیات برارزش افزوده ازکارتخوان‌ها صحت ندارد

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها