تجارت نیازمند رعایت استانداردهاست

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران معتقد است که برقراری تجارت بین کشور نیازمند رعایت استانداردهاست.

به گزارش ایسنا، نیره پیروزبخت در مراسم قدردانی از طراحان برجسته داخلی در حوزه استاندارد که با حضور مسجدجامعی عضو شورای وقت تهران در محل ساختمان سازمان ملی استاندارد برگزار شد، با اشاره به اینکه بند ۲۴ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر توسعه پوشش استاندارد به تمام محصولات داخلی و ترویج آن تاکید دارد، اظهار کرد: تاکنون سازمان به توسعه استاندارد پرداخته بود و از این به بعد ترویج آن را نیز در دستور کار قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه تجارت بین دو کشور نیازمند رعایت استانداردهاست، عنوان کرد: قطعا این مسئله مسئولیت سازمان ملی استاندارد ایران را افزایش می دهد و ما به عنوان یک سازمان فرابخشی، نظارتی و حاکمیتی که از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده‌ است، باید بر این راستا حرکت کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به پیشینه فعالیت استاندارد در کشور اشاره  وخاطرنشان کرد: پیشینه استاندارد در ایران حتی از سازمان بین‌المللی استاندارد بیشتر است و ما از سال ۱۳۰۴ و بر اساس قانون مصوب فعالیت خود را آغاز کردیم و سابقه‌مان حتی از سازمان ملی استاندارد نیز بیشتر است.

پیروزبخت با بیان اینکه سازمان فعالیت گسترده‌ای در رعایت استانداردها چه در بخش مواد غذایی، مصالح ساختمانی، خودرو و سایر محصولا ت داشته است گفت: سازمان ملی استاندارد یک سازما ن فرابخشی است و مصوبات آن باید به تایید قوه قضاییه، بخش خصوصی، مجلس شورای اسلامی و نیز دستگاه‌های ذیصلاح برسد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم با حضور مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران از طراح پوستر روز جهانی استاندارد که یک ایرانی بود و طرح آن به عنوان پوستر روز جهانی استاندارد انتخاب شده است، و نیز از طراحان برتر مسابقه داخلی برگزار شده در این حوزه قدردانی به عمل آمد و از فراخوان مسابقه عکس استاندارد در سه رشته که تا نیمه شهریورماه سال جاری که قرار است در بخش دوربین حرفه‌ای، عکسبرداری با موبایل و عکاسی چیدمان برگزار شود، رونمایی به عمل آمد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x