[ad_1]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مجمع فوق‌العاده و عادی سالیانه اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین یکشنبه (۳۰ مهرماه) در هتل لاله تهران برگزار می‌شود.

به گفته مجیدرضا حریری – نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین – اتاق‌های مشترک هر ساله در پایان دوره مالی باید مجمع عمومی برگزار کنند.

حریری درباره جزئیات برگزاری این مجمع گفت: سال مالی اتاق ایران و چین در شهریور ماه هر سال به پایان می‌رسد و در پایان سال نیست. هرساله بین ماه مهر تا آذر ماه یک روزی به عنوان روز برگزاری مجمع عمومی انتخاب می‌شود. عملکرد سالیانه و بررسی صورت‌های مالی در این مجمع مطابق اساسنامه انجام می‌شود.

به گفته وی، امسال در کنار مجمع عادی مجمع فوق العاده نیز به منظور تغییرات و اصلاحاتی در اساسنامه اتاق بازرگانی ایران و چین برگزار می‌شود.

نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در بخش دیگری از صحبت‌هایش تصریح کرد که در شش ماه نخست سال ۲۰۱۷ نسبت به سال قبل میلادی تبادلات تجاری ایران و چین حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است.

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاارسال پول به خارج از کشورارسال پول به کارتانتقال پول به سوئدتجهیزات شبکه قزوینترخیص خودرو از گمرک بوشهرترخیص کار گمرک تهرانترخیص کالا در جلفاترخیص و واردات کالاحمل هوایی داخلیحمل و نقل قيرحمل و نقل گسترش شاهدحمل ونقل بین المللی یگان ترابرخدمات بار هوایی سیطره آسمان آبیخرید ابزار نجومیخرید ایفون از المانخرید اینترنتی پ.شاکخرید اینترنتی لیفان 620خرید اینترنتی یخ خشکخرید تجهیزات فست فودخرید خط تولید فیلتر ماشینخرید خط تولید مواد شویندهخرید گندم از آلمانخرید گوشی از ebayراههای صادرات به چینرهگیری مرسولات انتظامیسایت پست اکسپرسسایت حراجی ebayسفارش خرید از خارجسهم اتاق بازرگانی از سودشرایط خرید از سایت Ebayشرایط فریت بارصادرات 557صادرات بانکصادرات فرش ایرانصدور مستر کارت رایگانصرافی های تهرانضريبة ترخيص السيارات فى مصر 2015فروش تجهیزات لگراندفروش خط تولید یخچالفروش دلار در فرودگاه امام خمینیفریت بار به سیدنیقوانین گمرک ایرانگمرک غرب تهران کاپوتاژگمرک یاسوجمستر کارت پلاتینیوممستر کارت هک شدهمستر کارت و ویزا کارت چیست؟واردات از آمریکا به ایرانواردات کالا از آمریکاواردات ماشین ابزار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها