[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: یک مرکز تبادل ارزهای دیجیتال رمزپایه تحت عنوان Bitstamp با یک بانک سوئیسی وارد همکاری شده است تا امکان تبدیل حساب‌های مبتنی بر دلار به بیت‌کوین را به مشتریانش بدهد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ،در چند سال اخیر ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده بسیاری همچون بیت کوین، مونرو، ریپل و اتریوم از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده و کاربران بسیاری در جهان به دنبال استخراج و تبدیل پول‌های خود به ارزهای دیجیتالی هستند؛ چرا که این روزها بسیاری از افراد با خرید و استخراج این ارز توانسته‌اند به پول زیادی دست پیدا کنند.

با توجه به افزایش روزافزون اهمیت و محبوبیت ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده همچون بیت کوین، یکی از مراکز مبادلات و صرافی‌های فعال در زمینه ارزهای مجازی که Bitstamp نام دارد، به تازگی اعلام کرده است که با یک بانک سوئیسی به نام دوکاسکپی (Dukascopy) وارد همکاری شده است تا به مشتریانش این امکان را بدهد حساب‌های بانکی مبتنی بر دلار خود را هر زمان که خواستند، تبدیل به ارزهای دیجیتال بیت کوین کنند و مبادلات موردنظر خود را از این طریق انجام دهند.

بر اساس گفته‌های تحلیلگران، زمانی که بیت‌کوین در سال ۲۰۰۹ میلادی برای نخستین بار در بازارهای جهانی ظهور پیدا کرد، ارزش آن حتی از یک دلار هم کمتر بود، اما در ماه‌های گذشته حتی تا مرز ۲۰ هزار دلار هم رسید. درواقع، فناوری بیت‌کوین که یک پول رمزنگاری شده است، این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون نیاز به هیچ بانکی مبادلات مالی خود را انجام دهند و همچنین هویت طرفین معامله نیز ناشناس باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید :  بارش‌های گسترده در نیمه غربی کشور

اما حالا در چند سال اخیر، استقبال از ارزهای دیجیتالی رمزنگاری‌شده همچون بیت‌کوین رو به رشد و افزایش بوده است به گونه‌ای که نایجل گرین، مدیرعامل مؤسسه مشاوره مالی deVere پیش‌بینی کرده است که ارزش ارزهای دیجیتالی رمزپایه طی ۱۰ سال آینده رشد قابل ملاحظه‌ای را تجربه خواهد کرد و بیش از پنج هزار برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها