تاکید ایران و موریتانی بر گسترش همکاری‌های اقتصادی بین تهران و نواکشوت

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

وزیر تجارت ، صنعت و گردشگری موریتانی خواستار گسترش همکاری‌های اقتصادی با ایران شد.

به گزارش ایسنا، خانم «الناهه بنت مکناس» وزیر تجارت ، صنعت و گردشگری موریتانی در دیدار با «محمد عمرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در نواکشوت، خواستار گسترش روابط اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در این دیدار تاکید کرد: موریتانی آمادگی دارد در تمامی زمینه های اقتصادی و بازرگانی با جمهوری اسلامی ایران همکاری کند.

بنت مکناس در همین رابطه افزود: ما از تجربه و توانمندی های ایرانیان آگاهی داریم و موریتانی از ظرفیت مناسبی برای مشارکت سرمایه گذاران ایرانی برخوردار است.

وی با اشاره به سفر اخیر محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان به موریتانی آن را سرآغاز تحول مثبت در مناسبات دو جانبه عنوان و در ادامه تاکید کرد: کشور موریتانی از لحاظ موقعیت منطقه ای دروازه ورود به بازار چهارصد میلیونی غرب آفریقا به شمار می رود.

 محمد عمرانی سفیر کشورمان در نواکشوت نیز در این دیدار با تشریح رویکرد اقتصادی دولت تدبیر و امید ابراز امیدواری کرد: مناسبات اقتصادی دو کشور بیش از پیش گسترش پیدا کند.

وی همچنین با اعلام آمادگی برگزاری نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی طی ماه‌های آینده بر آمادگی بازرگانان کشورمان جهت مشارکت در بخش‌های مختلف از جمله بخش های صنعتی، گردشگری، کشاورزی، دامداری و ماهیگیری موریتانی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در اوایل تیرماه جاری در راس هیات بلند پایه ای به موریتانی سفر و با مقامات بلند پایه این کشور از جمله رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x