[ad_1]

به گزارش تراز ، احمد مشیریان با بیان اینکه امنیت شغلی نیروی کار و کارگران همواره به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت روابط کار وزارتخانه در دولت دوازدهم در دستور کار است گفت: در این زمینه سال گذشته بخشنامه امنیت شغلی از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ابلاغ شد که سازوکار اجرایی آن نیز ادامه دارد.
وی درباره آخرین وضعیت اجرای بخشنامه امنیت شغلی همراه با امنیت سرمایه گذاری و تولید گفت: اجرای این بخشنامه پیگیری می‌شود؛ البته در کنار پیگیری دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها اقدامات عملی نیز باید در دستور کار باشد که در این زمینه اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موضوع ساماندهی قراردادهای کار نیازمند یک برنامه مدون و دائمی است افزود: امنیت شغلی مختص یک دوره زمانی خاص نیست بلکه باید در قالب جلسات مشترک با رعایت اصل سه جانبه گرایی آسیب شناسی و اقدامات ریشه‌ای انجام شود. ضمن اینکه بخش قابل توجهی از تحقق این هدف نیازمند اصلاح قانون کار است که در این زمینه مقدمات بازگشت و اصلاح لایحه فراهم شده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: «امنیت شغلی» فقط یکی از شرح وظایف تنظیم روابط کار است که باید با برگزاری جلسات مشترک نسبت به رفع موانع آن اقدام کرد.
مشیریان همچنین درباره آخرین وضعیت بازگشت لایحه اصلاح قانون کار نیز گفت: همان طور که در گذشته نیز اعلام شد و رئیس جمهور در هفته کارگر به کارگران وعده داد، بازگشت این لایحه قطعی است و در حال حاضر اقدامات اداری و نامه نگاری ها برای بازگشت لایحه ادامه دارد.
وی ضمن اطمینان به جامعه کارگری مبنی بر بازگشت هر چه سریعتر لایحه اصلاح قانون کار گفت: پس از بازپس گیری لایحه اصلاح قانون کار از مجلس سلسله جلسات مشترک با حضور شرکای اجتماعی (دولت، نماینده کارگران و نماینده کارفرمایان) برای تنظیم و تدوین قانون کار به نحوی که نظر شرکای اجتماعی تامین شود برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :  لزوم ورود به موج چهارم انقلاب صنعتی

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگاني هرمزگانانتقال پول به گرجستانانجمن علمی حمل و نقل هواییانواع پست سریعبیت کوین پولتجهیزات شبکه پویاتجهیزات شبکه توزیع برقتجهیزات شبکه معرفیترخیص خودرو از گمرک سلفچگانترخیص کار گمرک فرودگاه امامتعرفه گمرکی واردات از چینچک لیست مجوز ترخیصحمل بار ماهانحمل بار هوایی به کیشحمل هوایی ماهانحمل و نقل زعفرانخدمات کارگو ماهانخرید ابزار بدنسازیخرید ابزار دسته دومخرید ابزار نجومیخرید از سایت های خارجخرید اینترنتی ایران خودروخرید اینترنتی تلفن ثابتخرید اینترنتی ذرت سازخرید اینترنتی فیلمخرید خط تولیدخرید دلار ویرتاپیخودرو وارداتی قسطیرهگیری مرسولات وستیسایت امازون المانشرکت حمل و نقل بین المللی قزوینصادرات مس ایرانصادرات میوه به روسیهصرافی ثانیهصرافی مشهدصرافی ملتصرافی یوروفروش ابزار صنعتیفریت بار از کانادا به ایرانقانون گمرکی خودروقیمت حمل بار دریاییقیمت حمل دریاییگمرک 50100گمرک بندر امام خمینی (ره)نحوه خرید از سایت Ebayواردات از آلمانواردات پوشاک زنانه از چینواردات خودرو ویژه جانبازانواردات زیتون از ترکیهواردات ژنراتور

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها