[ad_1]

بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت گوشت قرمز در مقایسه با پیش از ماه رمضان به طور نسبی با روند کاهشی همراه شده است و خبرهایی مبنی بر ظهور “تب کریمه کنگو” تاثیراتی بر بازار مصرف گذاشته است.

به گزارش ایسنا، بازار گوشت قرمز به طور معمول با شروع ماه رمضان با افزایش تقاضا روبرو می ‌شود و به همین دلیل قیمت‌ها مقداری افزایش می‌یابد اما به نظر می‌رسد بازار گوشت قرمز در ماه رمضان امسال تا حدودی تحت تاثیر اخبار منتشر شده در خصوص “تب کریمه کنگو” قرار گرفته و باعث شده قیمت‌ها اندکی پایین آید.

چراکه در روزهای اخیر اخباری مبنی بر وقوع “تب کریمه کنگو” که از طریق دام زنده به انسان منتقل می‌شود در برخی استان‌های کشور منتشر شد و اینکه تماس مستقیم با خون دام‌ها باعث بستری شدن برخی افراد در بیمارستان‌ها شده است و موارد مشکوکی به این نوع تب در نقاط مختلف دیده شده است.

این اخبار و شنیده‌ها به طور طبیعی بر بازار عرضه گوشت قرمز تاثیر خود را گذاشته است و بر اساس گفته برخی از فروشندگان، مصرف کنندگان این روزها سوالاتی را زمان خرید گوشت قرمز در مورد این بیماری و چگونگی انتقال آن مطرح می‌کنند.

به گفته فروشندگان، مسئله “تب کریمه کنگو” تاثیر محسوسی بر خرید گوشت قرمز نگذاشته است و مصرف کنندگان خرید معمول خود را برای ماه رمضان انجام می‌دهند، چرا که وزارت بهداشت و سایر نهادهای مربوطه اعلام کرده اند که خطری مردم را تهدید نمی‌کند و مردم می‌توانند با خیال راحت گوشت قرمز مصرف کنند.

بیشتر بخوانید :  بانکداری بدون ربا اجرا نشده است

به گفته آن‌ها، با این وجود میزان تقاضا در ماه رمضان با افزایش همراه نشده است و در مقایسه با گوشت مرغ مصرف گوشت قرمز پایین تر آمده است و قیمت‌ اقلام مختلف گوشت قرمز نسبت به قبل از ماه رمضان تغییری نکرده و حتی به طور نسبی کاهش هم داشته است.

بر اساس آخرین مشاهدات از بازار مصرف، قیمت گوشت مخلوط گوساله کیلویی ۳۳ هزار تومان، گوشت گوساله کیلویی ۳۸ هزار تومان، ران گوساله کیلویی ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان، ‌ راسته گوساله کیلویی ۴۶ هزار تومان، ‌ ماهیچه گوساله کیلویی ۴۳ هزار تومان و گوشت استیکی کیلویی ۵۵ هزار تومان در بازار عرضه می شود.

اما در میان اقلام گوشت گوسفندی، شقه با گردن کیلویی ۴۲ هزار تومان، سر دست ۴۳ هزار تومان، ران و دست ۵۲ هزار تومان، ران گوسفندی ۵۰ هزار تومان، ‌گردن ۴۱ هزار تومان و جگر سیاه ۵۲ هزار تومان عرضه می‌شود.














اقلام مختلف گوشت قرمزقیمت
مخلوط گوساله۳۳ هزار تومان
گوساله۳۸ هزار تومان
ران گوساله۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان
راسته۴۶ هزار تومان
ماهیچه۴۳ هزار تومان
گوشت استیکی۵۵ هزار تومان
شقه با گردن۴۲ هزار تومان
سر دست۴۳ هزار تومان
ران و دست۵۲ هزار تومان
ران گوسفندی۵۰ هزار تومان
گردن۴۱ هزار تومان
جگر سیاه۵۲ هزار تومان

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتصال به پی پالاداره ی گمرکارسال پول به تایوانانتقال پول به کارت عابر بانک ملیبانک صادرات 03152پروسه ترخیص کالاتبدیل ریال به وب مانیتجهیزات شبکه در زاهدانچگونه از بیت کوین استفاده کنیمحراج علی اکسپرسحسابداری ترخیص کالاحمل بار فرودگاه مهرآبادحمل و نقل دریایی از چینحمل و نقل دریایی خرمشهرحمل و نقل هوایی در ایرانحمل ونقل دریایی خزرحمل ونقل هواييحواله ارز دولتیحواله دلار به پاکستانحواله دلار به کاناداخدمات کارگوخرید اینترنتی جین وستخرید تجهیزات سمندخرید خط تولید حلبخرید و واردات کالا از چینرهگیری مرسوله پستی از طریق پیامکسایت ای بی ام لنووسهم اتاق بازرگانی از سودشرکت حمل و نقل بین المللی جاده ابریشمشرکتهای پست بین المللیصادرات ترکمنستانصادرات روده گوسفندیصادرات شیره خرماصادرات فیروزه به چینصدور مستر کارت در ایرانق مت شمش وارداتقوانین گمرکی پاکستانقوانین واردات گمرکقيمت بيت كوينکارت بازرگانی چه مزایایی داردکمیسیون ماده 12 حمل و نقلگمرک امانات پستیگمرک واردات پوشاکمستر کارت های هک شدهمستر کارتهای هک شدهمطالعات طراحی گمرکنرخ حواله یوان چین المللیواردات خودرو سواری دیزلیواردات دولت روحانیواردات ماشین ابزار

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها