[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص کل بورس تهران در محاسبه با برخی از شاخص بورس‌های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، با افت ۶.۸ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس ، در جریان دادوستدهای نخستین هفته معاملاتی آذرماه تعداد ۵۸۸۹ میلیون سهم به ارزش آن ۱۷۹۱۶ میلیارد ریال خردید و فروش شد که حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۳۸ و ۴۱ درصد کاهش داشته است.

این در حالی است که ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در پایان معاملات این هفته به عدد ۶۲۲۷۲۹۳ میلیارد ریال رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته ۶.۸ درصد کاهش داشته است.

همچنین صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای بیشترین ارزش معاملات را با ۱۲.۷ درصد و صنعت بانک‌ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات را با ۲۳.۲ درصد به خود اختصاص دادند.

در ۳۰ روز گذشته نیز صنعت زراعت و خدمات وابسته با بازدهی ۳۹.۱ درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت فراورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با افت ۲۲.۱ درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران هم در هفته‌ای که گذشت به عدد ۱۶۳۷۷۲ واحد رسید که ۱۱۹۴۱ کاهش داشته است.

این در شرایطی است که از ابتدای سال جاری تا کنون شاخص بورس با ۷۰.۱ درصد افزایش به رقم ۱۶۳۷۷۲واحد رسید و شاخص کل هم وزن با ۵۷.۷ درصد رشد، عدد ۲۷۲۳۷ واحد را تجربه کرد.

همچنین در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین المللی نسبت به پایان هفته گذشته، شاخص بورس نزدک (NASDAQ) با رشد ۴.۶ درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس تهران (TEDPIX) با افت ۶.۸ درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید :  سوزوکی ۱۲میلیون و ساندرو ۲.۵ میلیون تومان گران شد

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها