[ad_1]

“ذخیره بنزین کشور بیش از یک میلیارد لیتر است”،”گام مهم وزارت راه در تصویب سفرهای اربعین/ ایلام–مهران در مسیر چهار بانده شدن”،”تغییر جهت‌گیری؛ از درخواست دسته‌چک و سند تا پیشخوان دولت الکترونیک”،”سهم صنعت از هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشد”،”کاهش ۴۰ درصدی صادرات طلای سبز”،عناوین برخی از مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، ‌ برخی از اخبار اقتصادی امروز -شنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

ذخیره بنزین کشور بیش از یک میلیارد لیتر است

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه متوسط میزان مصرف بنزین در کشور از ابتدای سال تاکنون ۷۹ میلیون لیتر بوده است، در مورد میزان ذخیره بنزین به ایسنا پاسخ داد: میزان ذخیره بنزین در حال حاضر بیش از یک میلیارد لیتر و مطمئن است. این ذخیره شامل بنزین سوپر، معمولی و یورو می‌شود.

تولید وانت افزایش یافت

تیر ماه امسال تولید انواع وانت به طور میانگین ۰.۵ درصد افزایش یافت.

کاهش ۴۰ درصدی صادرات طلای سبز

درپی کاهش بیش از ۹ درصدی صادرات غیر نفتی در چهار ماهه امسال، تجارت پسته ایرانی در این مدت نشان می‌دهد که صادرات این محصول بیش از ۴۱ درصد از نظر وزنی و بالغ بر ۳۶ درصد از نظر ارزشی نسبت به همین بازده زمانی در سال گذشته کاهش پیدا کرده است، البته این محصول ارز آور نسبت به پارسال گران‌تر مبادله می‌شود.

ورود شعب چینی به شبکه بانکی

در تازه‌ترین مذاکرات بانکی تهران- پکن، ایران ضمن اینکه خواستار روابط کارگزاری بانک‌های دو طرف شده پیشنهاد تاسیس شعب و یا دفاتر نمایندگی بانک های چینی را نیز مورد تاکید قرار داده است.

بیشتر بخوانید :  سه پیشنهاد بخش خصوصی صنعت کشتیرانی به نعمت‌زاده

چرا آمارهای تجاری رمز و راز شده است؟!

تاثیرگذاری تحریم‌های بین الملل بر وضعیت اقتصادی کشور و میزان واردات و صادرات در سال‌های گذشته بر هیچکس پوشیده نیست اما این روزها که خبر از بهبود اوضاع و روابط بین الملل داده می‌شود، آمار صادرات کشور بیش از ۹ درصد کاهش یافته و مدتی است ارائه هرگونه اطلاعات درخصوص وضعیت واردات و صادرات کشور با اما و اگرهای متعدد همراه شده است.

سهم صنعت از هدفمندی یارانه‌ها پرداخت نشد

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان انتظارات واحدهای تولیدی به ویژه واحدهای کوچک و متوسط از دولت دوازدهم خواستار تخصیص سهم بخش صنعت از هدفمندی یارانه‌ها شد و اظهار کرد که علی رغم آنچه که در بودجه تعریف شده بود سهم این بخش از هدفمندی تخصیص پیدا نکرد.

نخل‌های دوبی هوشمند و خورشیدی می‌شوند

با استفاده از تکنولوژی روز و انرژی پاک، درختان نخل هوشمند خورشیدی در شهر دوبی امارات متحده عربی، علاوه بر در اختیار گذاشتن سایه برای مردم، اینترنت وای فای موردنیاز آنها را نیز تامین می کنند.

اطلاعات ثبت احوال روی میز شبکه ملی اطلاعات

در راستای تکمیل پروژه شبکه ملی اطلاعات که روزهای تکمیل و عملیاتی شدن خود را می‌گذراند، سازمان ثبت احوال از آمادگی خود برای بارگذاری اطلاعاتش روی این شبکه خبر داد؛ امری که اگر محقق شود خود به تنهایی می‌تواند از حجم عظیم کاغذبازی در دستگاه بوروکراسی کشورمان بکاهد.

تغییر جهت‌گیری؛ از درخواست دسته‌چک و سند تا پیشخوان دولت الکترونیک

تغییر جهت‌گیری پست در زمان حاضر موضوعی است که بارها از سوی مدیران پستی مطرح و بر آن تاکید شده است، چراکه با توجه به وظایف و ماموریتهای جدید امروزه دیگر پست نامه جای خود را به پست لجستیک و تجارت الکترونیک داده است و باید پست ایران نیز به این سمت و سو حرکت کند.

بیشتر بخوانید :  مدیر تلگرام از اعلام جرم دادستان تهران ترسید/ پاول دورف: به ایران نمی‌آیم!

ادامه افزایش نرخ دلار

در بازار امروز – شنبه – دلار آمریکا با شش تومان افزایش قیمت نسبت به روزهای آخر هفته قبل به ۳۸۲۶ تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش جزئی قیمت در آستانه ۱۱۸ هزار تومان قرار گرفت.

گام مهم وزارت راه در تصویب سفرهای اربعین/ ایلام–مهران در مسیر چهار بانده شدن

با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر و سفرهای زائران حسینی در اربعین وزارت راه آخرین تلاش‌های خود را برای تسهیل سفرهای چند میلیون نفری ایرانیان به مقصد عراق پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاiphone 5 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی ایران پاکستاناتاق بازرگانی تهران خیابان طالقانیانتقال پول به خارج کشورپی پال ایمیلتجهیزات شبکه های فیبر نوریترخیصترخیص کار گمرک اصفهانحکمیت اتاق بازرگانیحمل دریاییحمل و نقل چاپارخ گمرکخدمات بار هوایی فرابری پارسیانخريد دلار وب مانيخرید اینترنتی از amazonخرید اینترنتی خمیر دورگیر ویترایخرید تجهیزات ابزار دقیقخرید دلار فریلنسرخرید ساکس آمریکاخرید کالای شما از چینرهگیری مرسولات مفقود شدهرهگیری مرسوله پستی صفحه جستجوسفارش مستر کارتشرایط ترخیص خودرو از گمرکشرکتهای حمل و نقل بین المللی ثبت شدهصادرات 807صادرات تركياصادرات چینصادرات شکرصرافی دولتصرافی عشایریضرورت حمل و نقل عمومیطریقه ی خرید بسته اینترنتی رایتلفروش تجهیزات حفاریفریت بار به اروپاقوانین گمرکی تاجیکستانقیمت پست اکسپرسگمرک ماشین دانشجوگمرک همدانمراکز ترخیص خودرو تهرانمستر کارت انگلستاننحوه ترخیص کالا در گمرکنحوه واردات خودرو به صورت شخصیهزینه ترخیص کالا از گمرک بندرعباسواردات حکومتیواردات خودرو از امریکاواردات خودرو نحوهواردات گندم از آمریکاواردات لباس از چینواردات ماشین از آلمان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها