[ad_1]

«حکم پلمب ۹۴ لیزینگ»، «توضیحات مدیرعامل عمران پردیس درباره وام مسکن مهر»،‌ «چاره‌ای نیست یا ادغام یا انحلال!»، «شمارش معکوس برای آغاز طرح رونق تولید» و «اما و اگرهای تشکیل نهاد مستقل “معدنی”» از جمله مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – یکشنبه  ۱۴ خرداد- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

حکم پلمب ۹۴ لیزینگ

فعالیت گسترده لیزینگ‌های غیر مجاز، منتهی به صدور حکم پلمب ۹۴ مورد از این شرکت‌ها شد.

توضیحات مدیرعامل عمران پردیس درباره وام مسکن مهر

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گفت: نحوه پرداخت تسهیلات ۳۰ به ۴۰ میلیون تومان به پیمانکاران بر اساس کارکرد و صورت وضعیت دقیق انجام می‌شود.

آتشی که فروشگاه‌های برند به جان تولید پوشاک انداخت

فعالان صنوف مختلف پوشاک طی سال‌های گذشته انتقادات متعددی نسبت به واردات قاچاق داشته‌اند و از اثرات مخرب آن بر تولید داخلی نکات بسیاری گفته‌اند. در کنار معضل قاچاق بحث ایجاد و فعالیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برندهای مختلف پوشاک از دیگر مواردی است که مورد توجه قرار گرفته است.

رفع مشکلات آب و برق سیستان و بلوچستان بصورت ویژه در دولت

وزیر نیرو گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه ای که در جنوب سیستان اتفاق افتاده منجر به بروز مشکلاتی در زمینه آب و برق شده است که بنا به دستور رئیس جمهوری به این استان آمدیم بلکه مشکلات مردم این استان را هر چه سریعتر بویژه در زمینه آب و برف رفع کنیم.

وزارت کار مدیر اجرایی قوی می‌خواهد

بیشتر بخوانید :  دلیل عقب‌نشینی نرخ دلار آمریکا در بازار جهانی

کارشناس بازار کار معتقد است وقتی ۲۶ درصد اقتصاد کشور در دست وزارت کار است طبیعی است که این وزارتخانه به مدیری کارآمد و اجرایی نیاز دارد که به جای ارائه طرح، استراتژی قوی داشته باشد.

شمارش معکوس برای آغاز طرح رونق تولید/ تعیین ۱۰ هزار واحد صنعتی در فاز اول

ادامه طرح رونق تولید در سال جاری در حالی از هفته آینده کلید می‌خورد که بنابر تصمیم اولیه قرار بر این است تا به ۱۰ هزار واحد صنعتی رقمی معادل ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تعلق گیرد.

چاره‌ای نیست یا ادغام یا انحلال!

یک اقتصاددان با بیان این که ادغام و انحلال دو راه موجود و پیش‌روی بانک‌ها و موسسات ورشکسته است، گفت: طبیعتا در شرایطی که انحلال لطمات بالایی دارد شیوه‌ی ادغام بانک ضعیف با بانک قوی چاره‌ساز است و می‌توان از این شیوه برای نجات دادن بانک ضعیف استفاده کرد به شرطی که این ادغام مدبرانه انجام شود.

عرضه خودرو در جاده بورس هموارتر می‌شود؟

مدتی است که صحبت‌هایی درباره عرضه خودرو در بورس شنیده می شود و چندی پیش هم برای شروع، ۵۰ دستگاه سراتو در بورس کالا عرضه شد ولی کسی نمی تواند قطعا بگوید که عرضه خودرو در بورس، آینده مشخصی دارد یا خیر.

اما و اگرهای تشکیل نهاد مستقل “معدنی”

در حالیکه زمزمه‌های تفکیک شدن بخش‌هایی از وزارت صنعت، معدن و تجارت به گوش می‌رسد، برخی از کارشناسان حالت ایده‌آل این تفکیک را در استقلال بخش معادن و صنایع معدنی از این وزارتخانه می‌دانند.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااخبار جدید گمرکیاخبار روز گمرک بازرگانانتقال پول به شبابهترین صادرات به چینپژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسهپوشاک علی اکسپرسپی پال در اصفهانتجهیزات شبکه 3mتجهیزات شبکه استوکتجهیزات شبکه زمینیتجهیزات شبکه عمدهتجهیزات شبکه هواویتجهیزات شبکه وایرلس اصفهانتجهیزات یک شبکه lanترخیص از گمرک خرمشهرترخیص خودروهای بالای 2500ترخیص کار کاغذترخیص کالا در بندرعباستعرفه ی گمرک خودروثبت نام مستر کارتحمل بار توسط ایران ایرحمل دریایی به هندحمل و نقل دریاییحمل و نقل دریایی ایرانخرید ابزار از دبیخرید اینترنتی 0902خرید اینترنتی سایپاخرید تجهیزات تابلو روانخرید تجهیزات صدابرداریخرید و واردات کالا از چینروش خرید از خارجشرکت پست بین المللیصادرات حبوبات ایرانصادرات سیب زمینیصادرات شعبه 707صادرات ظروف چینیصدور مستر کارت در ایرانصرافی خاکپورقوانین گمرکی ایرانکارت بازرگانی استان یزدکارگوگمرکگمرک یعنی چهمستر کارت بانکواردات از چین صادرات به چین خرید کالاواردات از هندواردات خودرو جانبازان 25 درصدواردات خودرو در 93واردات قطعات خودرو از ترکیهواردات ماشین از المان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها