بسته اخبار اقتصادی دهم تیرماه ایسنا

VID-TEACHING main

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

“پروازهای ایران به نجف متوقف شد”، “وجود سودهای موهوم در بانک‌ها”، “رقابت سنگین خودروسازان در جذب سپرده”، “تولید نفت اوپک به بالاترین حد سال ۲۰۱۷ افزایش یافت” و “مسکن اجتماعی در حال اجراست” عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – شنبه – در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

پروازهای ایران به نجف متوقف شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرد: همان طور که از پیش نیز مشخص شده بود ایرلاین‌های ایرانی پروازهای خود به مقصد نجف را از امروز (۱۰ تیر) متوقف کردند.

نداشتن وارانتی بلای جان لوازم‌برقی ایرانی/آمادگی بوش برای تولید آبگرمکن در ایران

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با  تاکید بر بهبود کیفیت لوازم خانگی ایرانی در سال‌های گذشته اظهار کرد: اکنون آنچه مشکل اصلی برنده‌های داخلی به شمار می‌رود، نبود وارانتی یا ضمانت تعویض کالاست.

در کنترل نرخ تورم مقاومت بانک مرکزی کافی نیست/بازگشت تورم تک رقمی به زودی

سیف مدیریت بهینه انتظارات در چارچوب یک سیاست ارتباطی منسجم و نیز مدیریت مناسب نقدینگی و ارتقای انضباط پولی را در زمره مهم ‌ترین اهداف بانک مرکزی در حوزه ثبات پولی و کنترل تورم دانست و عنوان کرد: حصول به موفقیت کامل در این زمینه مستلزم ارتقای انضباط مالی و بودجه‌ای دولت خواهد بود و مقاومت‌های بانک مرکزی در این زمینه به تنهایی نمی‌تواند ثمربخش باشد.

مسکن اجتماعی در حال اجراست

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن اجتماعی از ابتدای سال جاری با هدف تامین سالیانه ۱۰۰ هزار مسکن برای اقشار کم درآمد کلید خورده است.

۱۲۰۰۰ میلیارد تومان تا خداحافظی روستاها با تانکر آب

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: برای این که هیچ روستایی در کشور با تانکر آبرسانی نشود نیاز به ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه است که اگر این سرمایه تحقق پیدا کند معدود روستاهایی باقی می‌ماند که به دلیل پراکنده بودن احتمال آبرسانی به جز تانکر در آنها وجود ندارد.

تولید نفت اوپک به بالاترین حد سال ۲۰۱۷ افزایش یافت

طبق یافته‌های نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک تحت تاثیر بهبود بیشتر عرضه از سوی دو عضو این سازمان که در توافق کاهش تولید مشارکت ندارند و پایبندی قوی همتایانشان به این توافق را تحت تاثیر قرار داده‌اند، در ماه ژوئن به میزان ۲۸۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت و به بالاترین سطح در سال ۲۰۱۷ رسید.

قیمت‌ انواع میوه‌ و تره‌بار در بازار تابستان/ افزایش ۲ برابری قیمت پیاز

بازار میوه و تره‌بار که این روزها با گرم شدن هوا رفت و آمد و تقاضای بیشتری را به خود می‌بیند با عرضه محصولات نوبرانه تابستانی از جمله زردآلو، شلیل، آلو، ‌شبرنگ، آلبالو و گیلاس همراه شده است.

رقابت سنگین خودروسازان در جذب سپرده/ شروط جدید برای دریافت سود

قائم مقام بانک مرکزی با انتقاد از رویه نادرست خودروسازان در بروز رقابت با بانک‌ها برای جذب سپرده از دستورالعملی خبر داد که طی آن شرایط جذب سپرده و همچنین پرداخت سود در خودروسازی‌ها محدود شده است.

وجود سودهای موهوم در بانک‌ها/ الزام ایجاد نهاد نظارت مالی

وزیر اقتصاد بار دیگر نارضایتی خود از نرخ‌های فعلی سود بانکی را اعلام و شرایط موجود را عاملی برای شناسایی سودها و درآمدهای موهوم از سوی بانک‌ها دانست. وی در عین حال پیشنهاد ایجاد نهاد نظارت مالی را برای رفع پاره‌ای از مشکلات موجود در نظام بانکی و به ویژه در حوزه سود مطرح کرد.

روسیه در قم فرودگاه می‌سازد

شرکت روسی “رگیون ترانس نفت” پروژه ساخت مجموعه فرودگاهی در شهر قم رابرعهده گرفت.

 انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x