بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز چهارشنبه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

“۴ هواپیمای ATR ایران به زمین نشستند”، “تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاسپین”، “دریاچه ارومیه چگونه احیا شد؟”، “افزایش ۱۰ درصدی تولید چای” و “احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده” عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – چهارشنبه – در ادامه آمده است که با کلیک برروی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

۴ هواپیمای ATR ایران به زمین نشستند

نخستین هواپیماهای ATR خریداری شده از سوی ایران‌ایر لحظاتی پیش در باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشستند.

دریاچه ارومیه چگونه احیا شد؟

وزیر نیرو بیان اینکه نزدیک ۳۰ اقدام در ستاد احیای دریاچه ارومیه تصویب و یک برنامه‌ریزی ۱۰ ساله برای دریاچه ارومیه در نظر گرفته شد، اظهار کرد: طبق این برنامه‌ریزی دو تا سه سال اول برای تثبیت وضعیت دریاچه تعیین شد، یعنی شرایط دریاچه از وضعیت فعلی بدتر نشود و هفت سال مابقی برای بهبود وضعیت دریاچه اختصاص یابد.

تصمیم جدید بانک مرکزی برای کاسپین/تعیین تکلیف حدود ۴٠٠ هزار سپرده‌گذار

با تصمیم جدید بانک مرکزی و مراجع قضایی در رابطه با رسیدگی به امور موسسه کاسپین قرار بر این شد تا سپرده‌گذاران تا ١٠ میلیون تومان تعاونی منحله فرشتگان در اولویت نخست تعیین‌تکلیف قرار گیرند. با طی این فرایند وضعیت حدود ٨٧ درصد از سپرده‌گذاران این تعاونی مشخص خواهد شد.

افزایش ۱۰ درصدی تولید چای/ پرداخت مطالبات چایکاران

رئیس سازمان چای از پرداخت مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و در صورت ادامه این وضعیت حدود ۱۰ درصد میزان تولید چای امسال نسبت به سال گذشته افزایش می یابد.

با هواپیمای دست دوم هیچ جا عکس نمی‌گیرند

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: همان‌طور که در دنیا رسم است که برای تمام هواپیماهای نو یا ورود هواپیماهای جدید مراسم برگزار می‌کنند، هیچ‌کس برای ورود هواپیماهای دست دوم عکس یادگاری نمی‌گیرد.

احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از احتمال آغاز صادرات گاز به عراق از هفته آینده خبر داد.

مقایسه وضعیت شکر در دولت قبلی و فعلی

معاون وزیر کشاورزی اعلام کرد که با نگاهی به آمارهای تولید و واردات محصولات کشاورزی می‌توان به حقیقت و واقعیت آن چیزی که در کشور طی سال های دولت گذشته اتفاق افتاده است، پی برد.

جدیدترین قیمت‌ها از بازار طلا و ارز

در بازار امروز – چهارشنبه – سکه تمام طرح جدید یک میلیون و ۲۲۱ هزار تومان عرضه می‌شود و دلار آمریکا ۳۷۶۹ تومان قیمت دارد.

نحوه دریافت ضد باج افزار بومی Wanna Crypt

بدافزار باجگیر که به سیستم های کشورهای همجوار حملات گسترده ای انجام داده است، توسط ضدباجگیر بومی پادویش شناسایی شد و به سیستم‌هایی که از این آنتی ویروس استفاده می‌کنند آسیبی نرسید.

جهش ارتباطات جهان؛ از متن تا تصویر

در حالی که ارتباطات برای مدت‌های زیادی شکل متنی و پس از آن صوتی داشت، امروز پیشرفت ‌سریع فناوری برقراری ارتباط میان افراد را به سمت تماس‌های تصویری کشانده و به نوعی فاصله زیاد میان آنها را از بین برده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x