[ad_1]

چقدر اسکناس دست مردم می‌چرخد؟، رشد بورس تهران به مدد فلزات اساسی، انتقاد از پرورش سوگولی‌های اقتصادی، ۵۲ درصد رشد اقتصادی از نفت است و طرفدار آپارتمانهای لاکچری هستم از جمله اخبار امروز اداره اقتصادی ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، ‌برخی از اخبار اقتصادی امروز -پنج شنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

طرفدار آپارتمانهای لاکچری هستم!

رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیرانات گفت: به ضرس قاطع می گویم با ساخت خانه‌های لوکس و لاکچری موافقم، چرا که سرمایه گذاران با احداث این واحدها شغل ایجاد می کنند.

۵۲ درصد رشد اقتصادی از نفت است/ نرخ تشکیل سرمایه ثابت ناخالص همچنان منفی است

مرکز آمار ایران جزئیات رشد اقتصادی سال ۱۳۹۵ را بر مبنای سال پایه ۱۳۹۰ منتشر کرده است که طبق اطلاعات این مرکز ۵۲ درصد از رشد اقتصادی کل مربوط به بخش نفت است و همچنین نرخ تشکیل سرمایه ثابت ناخالص نیز معادل ۵.۸ – درصد بوده است.

رشد بورس تهران به مدد فلزات اساسی

بورس تهران در پنج روز کاری با ۳۱۴ واحد رشد در دماسنج بازار سرمایه مواجه شد؛ همچنین در روزهای گذشته فلزات اساسی با هدایت شاخص به سمت بالا، لیدر بازار شدند.

چقدر اسکناس دست مردم می‌چرخد؟

در حال حاضر حدود ۳۴۰۰ میلیارد تومان مجموع اسکناس و سکه‌ای است که در دست مردم بوده و در حال گردش است.

انتقاد از پرورش سوگولی‌های اقتصادی / دولت عیاروار و سنگین است

رئیس اتاق ایران با بیان اینکه دولت باید در حوزه اقتصاد برنامه ارایه کرده و انتخاب را براساس این برنامه مد نظر قرار دهد، گفت: دوگانگی و حضور گروه‌های ذی نفوذ در تصمیمات اقتصادی عرصه را بر بخش خصوصی بسیار تنگ کرده است. 

بیشتر بخوانید :  قطار به صادرات میوه وارد می‌شود

تراز تجاری منفی بیش از همه محصول نرخ ارز است

نایب رئیس کنوانسیون صادرات کالاهای سنتی معتقد است: آنچه بیشترین تأثیر را در منفی شدن تراز تجاری کشور داشته ثبات نرخ ارز محسوب می‌شود.

نکاتی که زنگنه باید در دولت دوازدهم مورد توجه قرار دهد

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به حضور مجدد بیژن زنگنه به عنوان وزیر نفت در مورد مهم‌ترین اولویت‌های وزارت نفت در دولت دوازدهم گفت: پیگیری اجرای قراردادهای جدید نفتی، رسیدگی بیشتر به وضعیت منابع انسانی، نهایی کردن طرح جامع انرژی کشور و توسعه تعاملات گازی با کشورهای دیگر مهم‌ترین اولویت‌هایی هستند که باید در دولت دوازدهم مورد توجه قرار بگیرند.

افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر پردیس در هفته دولت

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد: بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر را در فازهای ۱۱، ۵ و ۸ شهر جدید پردیس آماده کرده ایم که تا هفته دولت افتتاح خواهیم کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی هلنداتاق بازرگانی و صنایع ایرانارسال پول به عراقپست سریع السیرپست سریع در ایرانترخیص کالا از گمرک فرودگاه امامترخیص کالا در بوشهرترخیص کالاهای اولویت 10تعرفه واردات خودرو 94ثبت نام ترخیص کالاثبت نام گمرک 94چگونگی خرید از سایت خارجیچگونه حساب وب مانی باز کنیمحمل بار هوایی مشهدحمل و نقل بارحمل و نقل همگانیحمل و نقل هواییحمل و نقل یکپارچهخرید اینترنتی بلیط اتوبوسخرید اینترنتی طلا دست دومخرید اینترنتی گوشی موبایلخرید دلار استرالیاخرید عمده از علی باباخرید کتاب از آمازون در ایرانخرید گیفت آمازونخرید لپ تاپ از خارجدانلود برنامه ی وب مانیرهگیری مرسوله خارجیرهگیری مرسوله کارت بانک کشاورزیرهگیری مرسوله گذرنامهشرکت خدمات بار هوایی سفیرانشعبه 0444 صادراتصرافی دیاموندصرافی زاده 1383صرافی گوتنبرگفروش تجهیزات غیر مخربفروش خط تولید رابیتسقوانین گمرک در مورد واردات خودروقيمت فريت بارکشتیهای جنرال کارگوکنوانسیون حمل دریاییگمرک واردات پوشاکمستر كارت در ايرانمستر كارت مشهدمستر کارت رایگانمعاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 7نحوه خرید از سایت آمازونهزينه ي واردات خودروواردات از آمریکاواردات خودرو از دبی سال 92

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها