[ad_1]

“نامه‌نگاری وزارت صنعت به بهانه گرانی گوشت، برنج و حبوبات و دستور توضیح به جهانگیری”،”پاسخ رئیس کل بانک مرکزی به شبهه ربوی بودن بانک‌ها”،”تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار صنعت نفت برای اجرا در سال ۹۶”،” شکستن سد تحریم‌ها از سوی ایران‌ایر و ادامه مذاکره با هواپیماسازان” و همچنین “چهار چالش مهم اقتصادی پیش روی دولت دوازدهم”عناوین مهم‌ترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز – دوشنبه – در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

نامه‌نگاری وزارت صنعت به بهانه گرانی گوشت، برنج و حبوبات/ دستور توضیح به جهانگیری

وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن ارسال نامه‌ای به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص افزایش قیمت گوشت، برنج و حبوبات خواستار ارسال نامه‌ای جداگانه توسط این سازمان به معاون اول رییس‌جمهوری شد.

۴ چالش مهم اقتصادی پیش روی دولت دوازدهم

گر چه در دولت یازدهم تورم کنترل شد و سال ۱۳۹۵ نیز سال رکورد رشد اقتصادی برای اقتصاد ایران به ثبت رسید ولی با این حال هنوز مسئله تورم، رشد اقتصادی و همچنین موضوعاتی مانند کاهش نرخ بیکاری و کاهش نابرابری در اقتصاد ایران را می‌توان مسائل مهمی دانست که اقتصاد ایران در چهار سال آینده با آن رو به رو خواهد بود.

ایران‌ایر سد تحریم‌ها را شکست/ مذاکره با هواپیماسازان ادامه دارد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی معتقد است: با ورود نخستین فروند از هواپیماهای خریداری شده از سوی ایران‌ایر عملا سد سنگین تحریم‌ها علیه صنعت هوایی ایران که برای سال‌های طولانی ادامه داشت شکسته شده است.

بیشتر بخوانید :  تاخیر در شروع به کار مراکز دولتی در ایام سوگواری

تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار صنعت نفت برای اجرا در سال ۹۶

معاون اول رئیس جمهوری و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تکالیف و پروژه‌های اولویت‌دار ۱۰ دستگاه اجرایی از جمله وزارت نفت (مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی) را برای اجرا در سال ۹۶ ابلاغ کرد. ​

روشنایی تابستان دست به دامن مشترکان خانگی شد

پیش‌بینی‌ها حاکی از رشد پنج درصدی پیک مصرف برق در تابستان سال جاری در قیاس با سال گذشته است که طبق اعلام مسوولان برقی باید در این شرایط پیک سایی بیش از سال های گذشته صورت بگیرد و لازم است که در این میان مشترکان خانگی نیز در برنامه‌های کنترل پیک حضور بیشتری داشته باشند.

صنعت خودرو چگونه بین‌المللی می‌شود؟

وزارت صنعت، معدن و تجارت راهکارهایی را برای پیوستن صنعت خودروی ایران به خودروسازان خارجی و بین‌المللی شدن این صنعت پیش‌بینی کرده است.

پاسخ رئیس کل بانک مرکزی به شبهه ربوی بودن بانک‌ها

در جریان شدت گرفتن انتقادات از سوی علما نسبت به ربوی بودن عملیات بانک‌ها و نحوه پرداخت سود بانکی، رئیس کل بانک مرکزی هر چند که مسایل مطرح شده را کاملا رد نمی کند، اما در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

قیمت سکه کاهشی شد

در بازار امروز – دوشنبه – سکه تمام طرح جدید با کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و ۲۱۲ هزار تومان و دلار آمریکا ۳۷۳۶ تومان عرضه می‌شود.

تاثیر انتخاب شهردار آینده تهران بر مدیریت شهرسازی در پایتخت

همزمان با پیروزی لیست امید در انتخابات شورای شهر تهران گزینه هایی برای تصدی پست شهرداری مطرح می شود.

بیشتر بخوانید :  ترفند شیطان برای فریب مومنان!

تولید ۲ سواری متوقف شد

فروردین ماه امسال تولید دو مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی متوقف شد.

همکاری وزارت نیرو و جهاد کشاورزی برای ساماندهی سدها

وزیر نیرو گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در شورای عالی آب قرار شده تا عملیات آبخیزداری در حوزه‌های آبریز سدها با هماهنگی وزارت نیرو و جهاد کشاورزی انجام شود و برای این مهم نیز تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.

ابهام در قیمت آش و حلیم در آستانه ماه رمضان

در حالی که رییس اتحادیه کبابی،حلیم و آشپزندگان مشابه از افزایش هفت تا هشت درصدی قیمت آش و حلیم خبر می‌دهد، رییس اتاق اصناف تهران تاکید کرد که لازم است برای افزایش تعرفه‌ها از سوی اتاق اصناف عمل شود و تاکنون در خصوص افزایش قیمت آش و حلیم درخواستی به این اتحادیه نرسیده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی ایران و نیوزیلندارسال پول به ایران از امریکاانتقال پول به دبیانواع پست بین المللی در ایرانپست های سریعترخیص خودرو شرکتترخیص کالا از ترکیهترخیص لباسحمل بار از گرجستانحمل بار زمینی داخلیحمل بار هوایی به کیشحمل هوایی ایران ایرحمل و نقل جاده ای در ایرانحمل و نقل هوایی سپیدبالحمل و نقل هوایی شیدهخرید آیفون از آلمانخرید ابزار دفاع شخصیخرید ابزار فرش بافیخرید اینترنتی تبلت 7 اینچیخرید اینترنتی فیلم خارجی بدون سانسورخرید تجهیزات 206خرید تجهیزات ژئوفیزیکخرید خط تولید اکسید رویخرید در چینذاكري گمركراهنمای خرید از علی بابارهگیری شماره مرسولهسایت طاها کارگوستاد ترخیص خودرو بزرگراه یادگار امامستاد ترخیص خودرو منطقه 6شبا ی صادراتشرکت حمل و نقل بین المللی گرگانصادرات ورودصرافی تهران 121صرافی خاورانصرافی رضا ضرابصرافی سامانیفریت بار به فرانسهفیلم کارگوکارگر ساده نیازمندیمنقش حمل و نقل هوایی در صنعت توریسمنماینده سایت آمازون در ایرانهزینه حمل دریایی از چینهزینه های ترخیص خودرو 1393واردات 206واردات ابزار باغبانیواردات خودرو 1392واردات خودرو در انحصار یک خانوادهواردات خودرو دست دومواردات کاغذ

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها