[ad_1]

“تولید مسکن یک سوم تقاضا “،”بودجه در رکود!”،”حباب سکه می‌ترکد؟”،”قیمت جدید انواع نان اعلام شد”و”ناگفته‌هایی درباره افت رتبه کسب‌وکار ایران” از مهمترین عناوین اخبار و گزارش‌های امروز اداره اقتصادی ایسناست.

به گزارش ایسنا، اخبار امروز – چهارشنبه – اقتصادی به طور خلاصه در زیر آورده شده است که می‌توانید با کلیک کردن روی تیتر هر خبر، متن کامل آن را بخوانید.

مردم همچنان چشم‌ به راه باکیفیت شدن نان …

قیمت انواع نان پس از سه سال، از امروز با افزایش ۱۵ درصدی فروخته می‌شود اما افزایش کیفیت نان همچنان خواسته اصلی مردم است که البته در این باره هنوز نانوایان و مسئولان وعده‌ای نداده‌اند.

افزایش قیمت سکه و دلار در بازار

سکه همچنان در روند افزایشی قرار دارد؛ به طوری که در بازار امروز – چهارشنبه – سکه تمام طرح جدید با افزایش ۱۳ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۴۴ هزار تومان رسیده است و دلار آمریکا ۴۱۰۳ تومان فروخته می‌شود.

کشاورزان ایرانی چند ساله‌اند؟

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که سن کشاورزی در ایران بالا بوده و مانند آمریکا حدود ۵۰ سال است که باید با اجرای طرح‌های حمایتی، کشاورزان جوان را تقویت کنیم تا به این عرصه وارد شوند.

موتورسیکلت‌های کاربراتوری بلای‌جان پایتخت/ حرکت لاک‌پشتی تغییر ناوگان تک‌سرنشین

با توجه به این که بالغ بر ۸۵ درصد میزان آلایندگی هوا در تهران به ناوگان حمل‌ونقل مربوط می‌شود، موتورسیکلت‌های کاربراتوری به عنوان وسائل نقلیه تک سرنشین سهم به‌سزایی در افزایش آلودگی هوای پایتخت ایفا می‌کنند.

ناگفته‌هایی درباره افت رتبه کسب‌وکار ایران/ جنگ پارتیزانی می‌کنیم!

حسین میرشجاعیان می‌گوید افت چهار پله‌ای رتبه ایران در موضوع کسب‌وکار به این دلیل رخ داده که برخی کشورهای دیگر با سرعت بیشتری در حال پیگیری اصلاحات لازم در پروسه‌های اداری خود هستند. با این حال این نکته هم هست که بخش خصوصی ایران که گزارشگر وضعیت ایران به بانک جهانی است، به پرسشنامه‌های این نهاد منصفانه پاسخ نمی‌دهد. میرشجاعیان به نقش دستگاه قضا و قوه مقننه هم اشاره کرده و معتقد است با توجه به اهمیت این دو قوه در فضای کسب‌و کار باید آن‌ها هم با همت بیشتری وارد میدان شوند.

بیشتر بخوانید :  دریافت مالیات برارزش افزوده ازکارتخوان‌ها صحت ندارد

قیمت جدید انواع نان اعلام شد

قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های دولتی تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.

تولید مسکن یک سوم تقاضا + قیمت

آمار نشان می دهد هم اکنون تولید مسکن به یک سوم میزان تقاضا رسیده است؛ از سوی دیگر در شرایطی که از بهار سال جاری بازار مسکن آماده ورود به دوران پیش رونق بود با وقفه تعویق تصمیم‌گیری برای ساخت و ساز از سمت عرضه مواجه شد.

بودجه در رکود!

در حالی باید تا ۱۵ روز دیگر لایحه بودجه ۱۳۹۷ در بهارستان حرکت کرده و از سازمان برنامه و بودجه به مجلس برود که در فاصله ۱۵ روز مانده به زمان قانونی، هنوز بررسی‌های مربوطه در هیات وزیران انجام نشده و ارقام نهایی نیست.

آسیب‌های امواج موبایل

یک عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آسیب‌های امواج الکترومغناطیسی بر مغز و گوش افراد، دردهای مزمن، سرشدگی پا و حتی مشکلات روانی را از جمله این آسیب‌ها برشمرد.

پرداخت سپرده‌های “افضل توس” و “وحدت” ۱۰۰ میلیونی می‌شود

در جریان تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی‌های منحله افضل توس و وحدت به زودی و بر اساس تصمیم کمیته سه نفره سران قوا، سقف پرداختی‌ها از سه به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد همچنین مابقی سپرده‌گذاران کلان نیز می‌توانند تا ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

حباب سکه می‌ترکد؟

بیشتر بخوانید :  7 ویژگی سازمان های یادگیرنده، که باید بدانید

در روزهای اخیر قیمت سکه در بازار تفاوت معناداری با قیمت واقعی آن پیدا کرده و حباب بی سابقه بیش از ۲۰۰ هزار تومانی را به قیمت سکه تحمیل کرده است اما سوال اساسی این است که چه عواملی زمینه‌ساز این وضعیت عدم تعادل و غیر منطقی در بازار شده و چه زمانی این حباب قیمت از بین می‌رود.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی جردنارسال پول به ایران از سوئدارسال پول به دبیاسکریل شاتانتقال پول به بانک سامانپست سریع Tntپست سریع بین المللی pdeتجهیزات شبکه سیسکو زایکسلحمل بار به عمانحمل بار زعفرانیهحمل بار فرمانیهحمل دریایی به اروپاحمل و نقل بین المللی ایران دهرحمل و نقل بین المللی دور روخرید آیفون از آلمانخرید اینترنتی ژاکتخرید بلیط چینخرید پوشاک امریکاخرید تجهیزات باشگاه بدنسازیخرید دلار به روزخرید کارت تماس خارج از کشورخرید کتاب فارسی از آمازونخرید لباس آمازونخرید مستر کارت در ایرانخرید مستقیم از آمازونسایت کارت بازرگانی هوشمندسود واردات خودرو چقدر استشرکت حمل و نقل بین المللی جم راهشرکت حمل و نقل بین المللی قزوینشرکت حمل و نقل زمینیشرکت حمل و نقل یخچالیصادرات عربستانصادرات قناریصرافی هلوصنف واردات خودروعلی اکسپرس ایرانفروش تجهیزات طبیکارت بازرگانی به انگلیسیگمرک دلوارگمرک هرات افغانستاننرخ خرید دلار روزهزینه حمل از چین به ایرانهزینه حمل دریایی از چین به ایرانواردات بنزینواردات تراکتور از چینواردات چین از ایرانواردات خودرو به صرفه استواردات قطعات خودرو از ترکیهواردات مزدا 3وب مانی چیست

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها