بررسی راهکارهایی برای تجاری‌سازی محصولات فناورانه در تیرماه

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای به منظور بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازارها و هم‌افزایی و هماهنگی‌های بیشتر طی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ۹۶ به میزبانی فن‌بازار منطقه‌ای فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، هشتمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای با حضور نمایندگانی از مرکز فن‌بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی و ۱۵ فن‌بازار منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، شیراز، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد و نیز ۲ فن‌بازار منطقه‌ای در شرف افتتاح از استان‌های زنجان و سیستان و بلوچستان و همچنین یک فن‌بازار تخصصی با عنوان فن‌بازار تخصصی صنعت گاز برگزار می‎شود.

در این رویداد آخرین وضعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های فن‌بازارهای کشور بررسی شده و تجربیات حاصل از اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

کمک به تجاری‌سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست‌های تبادل فناوری با هدف انتقال فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازار دارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناورانه‌ استان، شناسایی و تامین نیازهای فناوری استان، تسهیل صادرات محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فناورانه کشور  و مشارکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای از جمله موضوعات مطرح در این نشست است.

همچنین در این نشست، موضوعاتی از قبیل برنامه‌ها و فستیوال‌های آتی بازار دارایی فکری، خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌ امور شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات قابل استفاده برای تحقق فن بازارها،  بیان تجربیات موفق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همکاری مشترک با وزارت صنایع کره جنوبی، مطرح و ارائه خواهد شد.

 تشریح برنامه‌های آتی مرکز فن بازار ملی ایران درخصوص بازاریابی محصولات دانش‌بنیان و همچنین شناسایی و رفع نیازهای فناوری صنایع، بخش دیگری از این نشست خواهد بود.

مرکز فن‌بازار ملی ایران با ابلاغیه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ساماندهی فن‌بازارهای عمومی و ایجاد فن‌بازارهای تخصصی در حوزه‌های اولویت‌دار کشور را به عهده دارد و تاکنون ۱۵ فن‌بازار منطقه‌ای در ۱۵ استان کشور و نیز یک فن‌بازار تخصصی تحت عنوان فن‌بازار تخصصی صنعت گاز ایجاد شده و نشست‌های سراسری فن‌بازارها بصورت دوره‌ای و در راستای همکاری و هم افزایی بین این فن‌بازارها برگزار می‌شود.

این نشست در روزهای ۱۳ تا ۱۴ تیر ماه امسال در فن بازار منطقه‌ای فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x