[ad_1]

سردار محسن فتحی زاده در گفتگو با روابط عمومی گروه تجاری ققنوس مستقر در چذابه اظهار کرد: در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تأمین امنیت، نظم و انضباط عبور زائران و ارائه خدمات در حوزه امنیتی و انتظامی تعریف شده را برای ایام اربعین برعهده داریم.

وی افزود: برای خدمات رسانی در این حوزه با طرح ریزی از ماه ها قبل نیروها مستقر و سعی شده تا با تجربه از اقدامات انجامی سال گذشته و رفع برخی کمبودها و مشکلات امسال بتوانند قوی تر، محکم تر و با ارائه خدمات شایسته تر به هموطنان کارها را انجام دهند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: امروز مسیر را بازدید و اقدامات قبل پایانه برای آماده سازی مواکب و لایه های کنترلی را بازدید و خوشبختانه اقدامات خوبی انجام و تقریبا فرایند نهایی در حال تکمیل است.

سردار فتحی ادامه داد: تأکید کردیم که اشکالات موجود برطرف شود تا زائران راحت تر به پایانه مراجعه و تردد آنها تسهیل شود.

وی با تأکید بر عدم وجود مشکل در مرزها عنوان کرد: برای تردد کامیون ها با مسئولان و طرف عراقی رایزنی هایی صورت گرفته تا ظرفیت پذیرش بارهای تجاری افزایش پیدا کند و تخلیه بار کامیون های به انتظار نشسته در پایانه انجام شود.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا اضافه کرد: تا زمانی که تبادل کالا و پذیرش از طرف عراقی وجود دارد، باید تمام ظرفیت را به کار بگیریم تا مسیر عبور زائران باز شود.

سردار فتحی با اشاره به اینکه برای تخلیه بارها و ایجاد شرایط به منظور پذیرش بیشتر زائران به مدیران سفارش شده گفت: تأکید بر این است که زائران حتما با ویزا و گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه کنند چون امکان صدور ویزا در نقطه صفر مرزی وجود ندارد و اگر کسی مدارک معتبر به همراه نداشته باشد به عقب برگشت داده می شود.

بیشتر بخوانید :  نیم میلیون کارگر خارجی از عربستان اخراج شدند

وی با تأکید بر اینکه زائران باید ویزا و روادید را از دفاتر رسمی دریافت کنند، بیان کرد: هرچند به تمام این موارد رسیدگی و با افراد جاعل برخورد قضایی و انتظامی لازم می شود ولی زائران باید با دقت بیشتری ویزا را از مراکز معتبر تهیه کنند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا یادآور شد: مواردی داشتیم که ویزای افراد اعتبار لازم را نداشته و یا جعلی بوده است.

سردار فتحی خبر داد: از طرف عراقی هم درخواست کردیم که بانک اطلاعاتی ویزاهای صادر شده را در اختیار قرار دهد تا نظارت و کنترل ها بیشتر تقویت و زائران با سهولت بیشتری عبور کنند.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها