برای خرید بلیت قطار با ۱۵۳۹ تماس بگیرید

براورد قیمت هزینه خرید کالای خود از سایت آمازون، eBay، علی اکسپرس و سایر سایت ها فقط و فقط از طریق ارسال تیکت در ناحیه کاربری پیگیری گردد.

آنچه در این محتوا میخوانید😃

[ad_1]

به گزارش تراز ،روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، طبق هماهنگی های انجام شده با شرکت مخابرات، این سامانه هم اکنون به صورت کشوری و فقط تماس با شماره تلفن ۱۵۳۹ (خطوط ثابت و تلفن همراه و امکان انتظار تا ۳۰ تماس) امکان پذیر است.

هموطنان از طریق این سامانه می توانند علاوه بر رزرو و خرید تلفنی بلیت قطارهای رجا نسبت به کسب اطلاعات سفر با قطارهای این شرکت شامل: تخفیفات و تسهیلات دوره یی، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … اقدام کرده یا پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

شرکت رجا به منظور تسهیل استفاده هموطنان گرامی از قطارهای گوناگون، خدمات تخفیفات لحظه ای در بهای بلیت را نیز از طریق سامانه اطلاع رسانی «سفر ارزان» در شبکه تلگرامی به نشانی safararzan1539@ راه اندازی کرده که متقاضیان با کسب اطلاعات لازم می توانند نسبت به خرید از طریق سامانه ۱۵۳۹ یا به روش های دیگر (خرید اپلیکیشنی، خرید اینترنتی و خرید از طرق دفاتر فروش) اقدام کنند.

[ad_2]

Source link

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x