[ad_1]

محمدرضا نوی، رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اقدامات و وظایف قانونی سازمان امور مالیاتی در راستای وصول حقوق دولتی گفت: با توجه به آنکه سازمان لیگ ملزم به تکمیل اظهارنامه و ارسال آن به سازمان مالیاتی  بوده اند، متاسفانه از سوی فدراسیون به این تکلیف قانونی عمل نشده و سازمان امور مالیاتی مجبور به انجام اقدامات قانونی در این خصوص شد.

وی با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی با توجه به احکام مندرج در قانون مالیات بر ارزش افزوده برای وصول مالیات از سازمان لیگ اقدام کرده است، گفت: ظاهرا و با توجه به نوع مطالبه‌ای که صورت گرفته، فدراسیون اعتراضاتی را مطرح کرده  و پیگیری هایی را نیز برای حل مشکل صورت داده است.

وی افزود، اقدامات اجرایی سازمان امور مالیاتی با توجه قطعیت پرونده بوده و در واقع این سازمان به وظایف قانونی خود عمل کرده است.

به گفته، نوری هنوز دستور کتبی کرباسیان در این خصوص به سازمان مالیاتی ابلاغ نشده است اما به محض آنکه  دستور مذکور بدست سازمان مالیاتی برسد، سازمان  اقدام لازم را انجام خواهد داد.

رئیس امور مالیاتی شهر و استان تهران، تاکید کرد،  اگر مفاد دستور وزیر اقتصاد بر این مبنا باشد که عملیات اجرایی وصول مطالبات متوقف شود، قطعا سازمان مالیاتی نیز بر همین اساس گام خواهد برداشت.

نوری ادامه داد، ظاهرا مسئولان سازمان لیگ پیگیر این موضوع هستند که پرونده در کمیسیون ماده ۲۵۱ مکرر ارجاع شود، نکته حائز اهمیت این است که پرونده مودیان مالیاتی تنها با دستور وزیر اقتصاد قابلیت طرح در کمیسیون(هیئت) مورد اشاره را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید :  حواله وسترن یونیون

گفتنی است، در ماده ۲۵۱ مکرر آمده است، در مورد مالیاتهای قطعی موضوع این قانون و مالیاتهای غیر مستقیم که در مرجع دیگری قابل طرح نباشد و به ادعای غیر عادلانه بودن مالیات مستندا به مدارک و دلایل کافی از طرف مودی شکایت و تقاضای تجدید رسیدگی شود وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌تواند پرونده امر را به هیاتی مرکب از سه نفر به انتخاب خود جهت رسیدگی ارجاع نماید . رای هیات به اکثریت آرا قطعی و لازم‌الاجرا می‌باشد .

به گزارش تسنیم، هرچند رئیس امور مالیاتی تهران مبالغ مالیات و جریمه مالیاتی سازمان لیگ را بر اساس حکم قانون محرمانه دانست، اما بر اساس آنچه در رسانه‌ها منتشر شده، سازمان امور مالیاتی، مبلغ ۴۵ میلیارد تومان، اصل مالیات ارزش افزوده و ۱۳۱ میلیارد مالیات جریمه طبق ماده ۲۲ و ۲۳ قانون مالیات را برای سازمان لیگ لحاظ کرده است. حساب بانکی سازمان لیگ به دنبال عدم پرداخت این مالیات و با شکایت سازمان امور مالیاتی مسدود شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاsims 3 خرید اینترنتیاتاق بازرگانی بین المللاتاق بازرگانی خراسان جنوبياتاق بازرگانی و صنایع تهراناخبار گمرک بوشهرارسال پول از طریق کارت به کارتارسال پول به تايلندارسال پول به کاناداپست پیشتاز سریعپست سریع السیر داخلیترخیص خودرو از پارکینگ راهنمایی رانندگیترخیص خودرو پلاک اروندترخیص خودرو خیابان زنجانترخیص کار در قزوینثبت کارت بازرگانی تهرانحد ترخص تهرانحمل و نقل بین المللی پاکان ترابرحمل و نقل بین المللی روشن تیرحمل و نقل دریایی ترکیهخالق بیت کوینخريد از چينخريد دلار پيزاخرید اینترنتی 405خرید اینترنتی تخته نرد ارزانخرید اینترنتی زاراخرید اینترنتی مانتو مجلسیخرید اینترنتی ودکاخرید اینترنتی ویبراتور زنانهستاد های ترخیص خودروشرکت حمل و نقل بین المللی جم راهصرافی 365صرافی به انگلیسیصرافی سصرافی فرودگاه امام خمینیصرافی ونکعضویت در سایت امازونفروش خط تولید زغال بریکتفروش خط تولید سوسیس و کالباسفروش خط تولید شیرآلاتقوانین گمرکی مناطق آزادکارت بازرگانی همداننحوه ارسال پول به کانادانحوه خريد از سايت هاي خارجينرخ حواله دلار به چینهزینه حمل دریایی از چین به ایرانواردات چوب بستنیواردات خودرو توسط اشخاصواردات خودرو های خارجیواردات فلش از چینواردات نفت آلمان

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها