[ad_1]


تراز: معاون وزیر نیرو گفت: باتوجه به اختلاف ۴۴تومانی قیمت تمام شده هر کیلو وات ساعت برق و نرخ فروش همین میزان به مشترکین ،دولت ١۴هزارمیلیارد تومان درحال حاضر به بخش خصوصی بدهکاراست.

  1. به گزارش تراز ، هوشنگ فلاحتیان،معاون وزیر نیرو در بخش برق طی نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی میزان بدهی وزارت نیرو به نیروگاه های بخش خصوصی،گفت:باتوجه به اختلاف ۴۴تومانی که میان قیمت تمام شده هر کیلو وات ساعت برق و نرخ فروش همین میزان به مشترکین، دولت ١۴هزارمیلیارد تومان درحال حاضربه بخش خصوصی بدهکاراست.
     
    وی تصریح کرد: این درحالی است که قیمت تمام شده هرکیلووات ساعت  برق١١٠تومان بوده که نرخ فروشش به مشترکین ۶۶تومان است.
     
    وی ادامه داد: باتوجه به رشد مصرف دولت نمی تواند فاصله بین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی را بپردازد. البته راهکارهایی از طریق اسناد خزانه اسلامی مدنظر گرفته است.
     
    وی گفت: میزان این بدهی دولت مابین قیمت تمام شده و قیمت تکلیفی بر اساس گزارش سازمان حسابرسی کشور بدون درنظرگرفتن دو سال٨٨و٩۵،رقمی معادل ٢٣هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که به انضمام حسابرسی دو سال یاد شده،این رقم به بیش از ٣٠هزار میلیارد تومان می رسد.
     
    این مقام مسوول در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چه سازوکاری برای حضورفعال بخش خصوصی دربخش توزیع و انتقال در نظردارید،گفت:برنامه مدونی در این زمینه در اخرین جلسه شورای عالی انرژی مطرح شده است که بر اساس آن می توانیم  بخش خصوصی را وارد حوزه بهسازی شبکه انتقال و توزیع کنیم.
     
    به گفته فلاحتیان، وزارت نیرو برای افزایش تعرفه برق در انتظار تصمیمات دولت و تابع آن است.
بیشتر بخوانید :  پاداش چاپ مقاله در مجلات "نیچر" و "ساینس" 20 برابر حقوق سالانه یک استاد دانشگاه

منبع: مهر


اخبار تراز خبرگزاری اقتصاد ایران بازارمالی fatf

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب ها26آذر روز حمل و نقلآمار واردات 93انحصار واردات خودرو لغو شدتجهیزات شبکه های فیبر نوریترخیص خودرو از پارکینگ راهنمایی و رانندگیترخیص خودرو جنت آبادترخیص خودرو گمرک بوشهرترخیص کار خرمشهرترخیص کار زاهدانحمل بارحمل بار به اربیل عراقحمل بار سبلانحمل دریایی از چینحمل و نقل ماشین با قطارحواله یوان چینخريد اينترنت 4g ايرانسلخرید ابزار طراحیخرید اینترنتی شارژ ایرانسلخرید تبلت amazon kindle fire hdx 8.9خرید تجهیزات پرورش بلدرچینخرید خط تولید دستمال کاغذیخرید خط تولید گزخرید کتابهای آمازونرهگیری مرسولات گواهینامهروش استفاده از بیت کوینسیمان تیپ 5 صادراتیصادرات سیمانصرافی زریکصرافی ک یشصرافی وحید ظفرعلی اکسپرس در نوعروسفواید کارت بازرگانیقوانین گمرکی واردات خودرو دست دومقیمت خرید دلار کانادا در تهرانکارگو ایرانی در ویتنامگمرک اسلام قلعهلیست حمل ونقل بین المللینحوه ی گرفتن کارت بازرگانینرخ حمل بار دریایینرخ حواله دلار به دبینرخ کارگونمايندگي وب مانيهزینه ترخیص کالاواردات از چین آموزشواردات جرثقیل از دبیواردات چمدانی از دبیواردات خودرو جلفاواردات لوازم آرایشیواردات موبایل از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها