[ad_1]

در پی مصوبه هیات دولت مبنی بر بخشش جرایم دیرکرد حقوق دولتی معادن تا سال ۱۳۹۵ رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران ضمن تقدیر از این اقدام آن را باعث بازگشت بسیاری از معادن به حوزه تولید و اشتغال دانست.

نادعلی اسماعیلی دهج در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هزینه‌های پیرامونی واحدهای معدنی باعث مشکلات اقتصادی برای آنها شده و موجب شده بسیاری از آنها نتوانند به صرفه لازم در حوزه تولید دست یابند، گفت: ما شاهد هستیم که خیلی از معادن به خاطر افزایش و انباشت هزینه‌هایی مانند حقوق دولتی و جریمه دیرکرد آن از دور تولید خارج شدند و بسیاری از معدنچیان از کار بیکار شده‌اند.

وی ادامه داد: جرایم دیرکرد حقوق دولتی برای بسیاری از معادن از اصل حقوقی که باید پرداخت می‌کردند، فراتر رفته و این موضوع مثل این است که کسی که داخل چاه افتاده را به جای اینکه کمک کنیم سنگی را نیز روی آن پرت کنیم. مشخص است که فردی که توان پرداخت حقوق دولتی ر ا نداشته و بدهکار شده با ضعف مالی طرف است و وضع جریمه دیرکرد عملا تیر خلاصی در پیکره معدنکار است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران مصوبه اخیر هیات دولت را قابل تقدیر دانست و گفت: این مصوبه می‌تواند خیلی از معادن را به چرخه کار برگرداند و باعث افزایش اشتغال معدنی شود و می‌توان آن را در راستای اقتصاد مقاومتی و طرح رونق کسب و کار توصیف کرد.

هفته گذشته هیات دولت طی مصوبه‌ای تصویب کرد که معادنی که مشمول جریمه دیرکرد حقوق دولتی تا سال ۱۳۹۵ شده‌اند، می‌توانند تحت شرایطی مشمول بخشیدگی این جرایم شوند.

بیشتر بخوانید :  جزئیات تفویض بیمه بیکاری به کاریابی‌ها

بر اساس این مصوبه آنها باید اصل حقوق دولتی که بدهکار هستند را پرداخت کنند که این پرداخت نیز می‌تواند با تقسیط یک ساله همراه باشد که این تقسیط نیز با نظر کارگروه ویژه‌ای صورت می‌پذیرد که به دستور هیات دولت برای این مصوبه تشکیل شده است.

انتهای پیام

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی زنان ایرانارسال پول به تايلندارگونومی حمل صحیح بارانتقال پول به قزاقستانبانک صادرات کارت ب کارتبیت کوین در آمریکابیت کوین مجانیپست اکسپرسیونیسمتجهیزات شبکه چیستتجهیزات شبکه نوشهرترخیص خودرو از گمرک بوشهرترخیص کالا در کیشچگونگی واردات خودرو از دبیحمل و نقل از چین به ایرانحمل و نقل استانبولحمل و نقل عمومی اصفهانحمل و نقل هوایی ایرانخرید آیفون از آمریکاخرید از Ebay در ایرانخرید از خارج لک لکخرید اینترنتی از سایت Amazonخرید تجهیزات فیلمبرداریخرید چینی در بانهخرید چینی فله ایخرید گوشی از سایت خارجیخرید لباس از آمازونخرید نقطه چینرهگیری مرسولات خارجیسايت وب مانيسایت بیت کوین روسیستاد ترخیص خودرو منطقه 5شرکت حمل و نقل بین المللی سعادت سرعتصادرات نفتصرافی ملتظرفیت حمل بار پیکان وانتفریت بار به استرالیاقوانین گمرکی ایرانقیمت خرید یوانگمرك فرودگاه امامگمرک حمهوری اسلامی ایرانگمرک های ایرانمستر کارت تقلبینحوه فریت بار به کاناداواردات از چین در دولت روحانیواردات تجهیزات دندانپزشکی از چینواردات غذای سگواردات لوازم یدکی از دبیواردات لوازم یدکی خودرو از دبیواردات مستقیم از امریکاواردات مستقیم از چین

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها