[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، هفته گذشته هلند، آلمان و بریتانیا با اعلام ورود تخم‌ مرغ‌های آلوده به ماده شیمیایی فیپرونیل به فروشگاه‌های این کشور، به شهروندان خود نسبت به مصرف این ماده غذایی هشدار داده بودند.

آلفرد برنارد، کارشناس امور غذایی درباره علایم مصرف چنین تخم مرغ‌هایی می‌گوید: «در فرد مسموم سرگیجه، حالت تهوع و در آخر استفراغ دیده می‌شود. با این حال موارد منجر به فوت ناشی از خوردن مواد غذایی آلوده به فیپرونیل نادر هستند؛ شاید یک مورد مرگ در هر سی سال مشاهده شود. به این ترتیب، باید مقدار بسیار زیادی از این ماده شیمیایی، حدود ۵دهم گرم وارد بدن انسان شود تا خطر مرگ را در پی داشته باشد. تخم مرغ آلوده به این ماده ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار مرتبه کمتر چنین ماده‌ای را دارد.»

در دو هفته گذشته، سیصد هزار مرغ آلوده به ماده فیپرونیل در هلند معدوم شدند. تحقیقات در مورد میزان ماده فیپرونیل در تخم مرغ‌های فروشگاه‌های اروپایی ادامه دارد. سازمان بهداشت جهانی روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به صدمات مصرف تخم‌ مرغ‌های آلوده به کبد، کلیه و تیروئید انسان منتشر کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآموزش استفاده از بیت کویناتاق بازرگانی ایران و کانادااتاق بازرگانی ثبت ناماتاق بازرگانی نهاوندیانارسال پول به ایرانانواع روشهای پست بین المللیبیت کوین چگونه کار میکندترخيص خودرو از گمركترخیص خودرو بندرعباستعرفه واردات تجهیزات نقشه برداریچگونه با بیت کوین خرید کنیمحمل بار یزدحمل هوایی بار به روسیهحمل و نقل بین المللی راهبانانخدمات بار هوایی فرابری پارسیانخرید اینترنتی داروی مودافینیلخرید اینترنتی لومیا 930خرید تجهیزات کمانخرید چینی مقصودخرید خط تولید تیغ اصلاحخرید دستگاه لیوان یکبار مصرفخرید کرم چین و چروکخرید لوازم از خارجرهگیری مرسولات خودروییسایت آمازون اماراتشرایط ترخیص خودرو از پارکینگشرکت حمل و نقل بین المللی جم راهصادرات طلا از ایرانصرافی چهارراه پاسدارانصرافی منطقه 8صرافی نیاوران تهرانصرافی های تورنتوطریقه حمل بارفروش ابزار فتوشاپفروش مستر کارت گلدفریت بار ترکیش ایرقانون گمرکی جدیدقوانین گمرکی صادرات و وارداتکارت بازرگانی زاهدانکارگو دبیگمرک خراسانمستر کارت در افغانستانهزینه حمل از چین به ایرانهزینه حمل بار هوایی ماهانهزینه فریت بار به استرالیاواردات پوشاک از چینواردات جیوه از چینواردات خودرو ارسواردات خودرو شخصیواردات ژیلت

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها