[ad_1]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا ، غلامحسن شیرازی اظهار کرد: از سوی وزارت بهداشت نیز این گونه اعلام شده که مصرف دل، جگر و قلوه مشکل خاصی نداشته و آنچه در برخی شبکه‌های مجازی در این باره عنوان شده، صحت ندارد. ما نیز این موضوع را به واحدهای خود ابلاغ کرده‌ایم.

وی افزود: مردم می‌توانند با خیال راحت به مصرف این مواد بپردازند چرا که آنچه در واحدهای صنفی تهیه می‌شود، تماما از سوی کشتارگاه‌ها تامین شده و در کشتارگاه‌ها نیز نمایندگان دامپزشکی نظارت کامل بر سلامت مواد دارند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دل، جگر و قلوه با بیان اینکه این شایعه پنج تا شش برابر فروش اهالی این صنف را کاهش داده است، اظهار کرد: این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که همه چیز تحت کنترل است و همانطور که اشاره شد از نظر بهداشت مواد هیچ‌گونه جای تردیدی وجود ندارد.

شیرازی همچنین اظهار کرد: حتی افرادی که در کنار خیابان‌ها به فروش دل، جگر و قلوه می‌پردازند هم تاکنون مشکلی نداشته و هیچگاه رخ نداده است که در واحدهای این صنف مشکلی گزارش شود. این در حالی است که در حال حاضر حداقل ۸۰۰ واحد صنفی مجاز در تهران فعالیت دارند.

 طی هفته‌های گذشته در شبکه‌های اجتماعی مطالبی منتشر شده بود که بر اساس آنها اینگونه ادعا می‌شد که جمعی از پزشکان متخصص عفونی اعلام کرده‌اند که اگر گوشت چندین ساعت در یخچال باشد و فریز شود بخاطر تغییر پی اچ میکروب به راحتی از بین خواهد رفت اما جگر اگر صد روز در یخچال باشد و فریز هم شود میکروب آن از بین نرفته و می‌تواند ناقل بیماری تب کریمه کنگو باشد بر همین اساس تا اطلاع ثانوی جگر نخورید.

بیشتر بخوانید :  توقف دریافت نقدی عوارض خروج در فرودگاه امام(ره)

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هاآشنایی با حمل و نقل هواییاخبار گمرک ماشینارسال پول به روسیهباربری کارگوپی پال ایرانیتجهیزات شبکه زاهدانتعرفه پست اکسپرسچگونگی ترخیص خودرو از پارکینگچگونگی ترخیص خودرو از گمرکچگونگی ترخیص کالاچگونگی واردات تجهیزات پزشکیحساب وب مانی چیستحمل و نقل بین المللی زمینیخدمات بار هوایی ناوگان بارخرید ابزار همسترخرید از سایت امازون در ایرانخرید از سایت علی باباخرید المان های الکترونیکیخرید اینترنتی جارو شارژیخرید تجهیزات شبکهخرید خط تولید خلال دندانخرید خط تولید موکتخرید کیندل از آمازونخودپرداز بیت کوینسامانه رهگیری مرسولات مدارک خودروسند حمل زمینیشرایط واردات از آلمانصادرات الجزائر 2014صرافی پرسپولیسصرافی جی اس ام تجریشصرافی خاورمیانهصرافی زندصرافی شهرک غربصرافی ک یشفروش تجهیزات گاوداریقوانین گمرکی صادراتقوانین گمرکی و مالیاتیقیمت تجهیزات شبکه 92کارت بازرگانی ثبت نام اهوازکارت بازرگانی جزیره کیشگمرک فارسگمرکات ترخیص خودرومدارک کارت بازرگانی حقوقیمستر كارت در ايرانمسترکارت و ویزاکارتهزینه پست اکسپرسواردات پوشاک از دبیواردات تکنولوژی از چینواردات ضایعات از عراقواردات و صادرات در ایران

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها