[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از سی بی سی، بانک مرکزی کانادا در اولین جلسه سیاست گذاری خود در سال جدید میلادی معیار نرخ بهره را با وجود پدیدار شدن ابرهای تاریک بر سر افق اقتصادی این کشور بدون تغییر ۱.۷۵ درصد اعلام کرد.

بانک مرکزی کانادا اعلام کرد که افزایش بیشتر نرخ بهره با وجود کاهش قیمت نفت و بازار ضعیف مسکن به اقتصاد این کشور در کوتاه مدت آسیب وارد خواهد کرد.

پیش از این بانک کانادا از جولای سال ۲۰۱۷ میلادی تا دسامبر سال ۲۰۱۸ میلادی نرخ بهره را ۵ مرتبه افزایش داده بود و در ماه گذشته میلادی اعلام کرد که سرعت سفت و سخت تر کردن سیاست های پولی بستگی به اطلاعات اقتصادی دارد.

البته بانک مرکزی کانادا در روز چهارشنبه اعلام کرد که افزایش بیشتر نرخ بهره در «یک زمانی» لازم است که این گفته ابهام را در زمان افزایش نرخ بهره به دنبال دارد. بر پایه این گزارش، عدم تغییر نرخ بهره منجر به تقویت ۷۵.۶۱ سنتی دلار کانادا در برابر دلار آمریکا شد.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها