[ad_1]

به گزارش خبرنگار روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، بانک آینده با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران فرابورسی سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به تازه ترین تحول صورت گرفته در این شرکت شفاف سازی کرد.

در نامه شفاف سازی این بانک که در سامانه کدال منتشر شده که مرتبط با شرکت های کارگزاری بانک آینده (سهامی خاص) و ارزش آفرینان آینده است، آمده است: فرآینده تادیه وجوه حدود ۹۹ درصد سپرده گذاران تعاونی افضل توس (در حال تصفیه)، پس از انجام تعدیلات لازم در خصوص نرخ سود سپرده ها و کسر بدهی تسهیلات مشتریان، تحت نظارت مستقیم و متمرکز هیات تصفیه سران محترم قوا و بانک مرکزی ایران انجام شده است.

همچنین پرداخت الباقی وجوه سپرده گذاران نیز پس از تایید مدارک مربوط به افشای منشا واریز سپرده ها و اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی صورت می گیرد.

از سویی دیگر در این اطلاعیه آمده است که تاکنون مبلغ ۱۵.۰۰۰ (پانزده هزار) میلیارد ریال خط اعتباری برای تادیه وجوه سپرده گذارن تعاونی مزبور دریافت شده است.

افزون بر این بدهی تعاونی اعتبار صالحین (در حال تصفیه) به مبلغ ۲۴.۹۰۰ (بیست و چهار هزار و نهصد) میلیارد ریال مربوط به عودت اموال فاقد کیفیت لازم، پس از ادغام بوده است که با توجه به وصول بخشی از آن، به مبلغ ۲۲.۸۵۵ (بیست و دو هزار و هشتصد و هشتاد و پنج) میلیارد ریال کاهش یافته است.

نامه شفاف سازی بانک آینده

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها