[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزات صنعت، معدن وتجارت، میکائیل عظیمی، مدیر کل دفتر صنایع معدنی فلزی وزارت صنعت افزود :‌ کمی تقاضا برای خرید میلگرد در بازار افت کرده بود که البته اخیرا در بازار سیگنال هایی مبنی بر رونق مصرف میلگرد دیده می شود که در روزهای آینده شاهد افزایش برای خرید محصولات فولادی خواهیم بود.

وی یادآور شد : این دفترتعاملات سازنده ای  با انجمن تولید کنندگان فولاد دارد و در کلیه امور از نقطه نظرات اعضای این انجمن بهره مند می شود و و در این خصوص نیز طی این مدت جلسات متعددی برگزار کرده است.

وی افزود: در خصوص مصاحبه ای که یکی اعضای انجمن تولید کنندگان فولاد و بیان این که شمش فولادی کم است و شرایط سختی برای واحدهای نورد ایجاد کرده این موضوع از جانب وی نیز تکذیب شده است.

عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان آمار تولیدی پرداخت و گفت: درمجموع تولید میلگرد توسط بخش خصوصی و خصوصی شده طی ۲ ماهه نخست امسال  یک میلیون و ۷۳ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه خود در ۲ ماهه نخست سال ۹۵ رشد ۸ درصدی را نشان می دهد.

طی ۲ ماهه نخست امسال مجموع محصولات فولادی تولید شده ۳ میلیون و ۲۴۹ هزار تن بوده که نسبت به ۲ ماهه نخست پارسال ۱۵ درصد رشد را نشان می دهد.

همچنین تولید فولاد خام در ۲ ماهه نخست امسال به میزان ۳میلیون و ۵۲۶ هزار تن  رسیده که نسبت به ۲ ماهه سال ۹۵ رشد ۱۲درصدی را نمایانگر است.

بیشتر بخوانید :  مهلت ثبت سفارش‌ واردات ۳ماه زیاد می‌شود

[ad_2]

Source link

منتظر امتیاز شما هستیم😅

دسته بندیاخبار اقتصادی

برچسب هااتاق بازرگانی زنان ایراناتاق بازرگانی کرمانارسال پول به کارتارسال پول به هلنداسکرین شات در مکایرلاین های ایرانپیگیری وضعیت مرسوله پستیترخیص خودرو از گمرک سلفچگانترخیص کارترخیص کالا از گمرک فرودگاه امامترخیص کالای گروه 10تعرفه حمل و نقل هواییثبت نام کارت بازرگانی تهرانچگونه ترخیص کار شومحمل و نقل بین المللی اثاثیه منزلحمل و نقل بین المللی جهاد نصرحمل و نقل بین المللی در تبریزحمل و نقل بین شهریحواله یوان مشهدخرید ابزارهای ژله تزریقیخرید اینترنتی 0901خرید اینترنتی ذائقه شخصیخرید کریستال آلمانخرید موبایل از خارجخرید موبایل از خارج کشورخرید و فروش تجهیزات پزشکی بیمارستانیدریافت بیت کوین زیادرهگیری مرسوله سازمانیسایت شبیه ebayشرکت حمل و نقل بین المللی فربالصادرات پوست گوسفندیصادرات فیروزهصرافی بختیاریصرافی زرین قلمصرافی طاهریطعرفه واردات خودروفروش خط تولید اتصالات جوشیقوانین گمرک برای خانواده شهداقوانین گمرکی تایلندکارگو در گوانجو چینکارگو در هندکرایه حمل دریاییگمرك فرودگاه امامواردات ابزار برقیواردات باتری خودروواردات جوش شیرینواردات خودرو زیر قیمت بازارواردات صفویهوب سایت بابک مانیوب مانی خرید فروش

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها