[ad_1]

روابط عمومی گروه تجاری ققنوس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه ۳۵۶۲واحد افت کرد.

به گزارش خبرگزاری روابط عمومی گروه تجاری ققنوس،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۲میلیارد و ۳۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۸۰۴ میلیارد تومان در ۱۷۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۵۶۲واحدی در ارتفاع ۱۸۰هزار و ۶۶۸واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی داده‌گستر عصر نوین – های وب، پتروشیمی مبین و حفاری شمال با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۳۷واحد، کل (هموزن) ۳۱۵واحد، قیمت (هموزن) ۲۲۲واحد، آزاد شناور ۳۶۸۲واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۲۸۲۲ و ۶۱۴۱واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۳۵میلیون ورقه به‌ارزش ۴۲۳میلیارد تومان در ۸۷هزار نوبت، آیفکس ۳۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹۶۰واحد قرار گرفت.

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها