[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، سید حسین میرشفیع عصر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت آزاد راه حرم تا حرم در بخش گرمسار استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان، افزود: ملاحظات اقتصادی و اجتماعی برای ساخت محور حرم تا حرم لحاظ می شود.
به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس، عملیات ساخت آزادراه حرم تا حرم از شهریور سال ۹۶ با همکاری وزارت راه و شهرسازی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) آغاز شد، بخش قابل توجهی از این آزادراه از استان سمنان عبور می کند که بخش قم تا گرمسار راه اندازی شده و بخش گرمسار تا سمنان در دست ساخت است.
وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی در کشور هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی و مسئولان اجتناب ناپذیر است و نباید رویکرد حساسیت برانگیز و تنش زا در اجرای یک طرح به مردم القاء شود.
معاون وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه اجرای طرح های عمرانی در حوزه راه به افزایش رونق اقتصادی و اشتغال در کشور منجر می شود، گفت: اجرای طرح آزادراه حرم تا حرم برای گرمسار و دیگر شهرستان ها در استان سمنان بستر لازم برای توسعه را فراهم می کند.
میرشفیع اضافه کرد: با راه اندازی آزاد راه حرم تا حرم علاوه بر افزایش تردد در استان سمنان زمینه اشتغال پایدار و رونق اقتصادی در منطقه فراهم می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در اجرای طرح های عمرانی برخی از مردم به دلیل قرار گیری بنگاه های اقتصادی در طرح زیان می بینند که این وزارتخانه برای جبران این ضرر برنامه هایی را اجرایی می کند.
۶۶۰ کیلومتر از مسیر حدود ۹۰۰ کیلومتری تهران- مشهد در استان سمنان واقع شده است.
استان سمنان با ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم را در بین دیگر استان های کشور به لحاظ وسعت دارد.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

بیشتر بخوانید :  بازار کار ۳ قفله شد

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها