[ad_1]

به گزارش روابط عمومی گروه تجاری ققنوس به نقل از خبرگزاری رویترز، اتهام یاد شده، پرداخت‌ ۳۰ میلیون دلار رشوه در سال ۱۹۹۷ برای تسهیل فرآیند عقد یک قرارداد با پارس جنوبی است.
شرکت توتال بعد از انتشار حکم دادگاه، در عین تکذیب پرداخت رشوه اعلام کرد که از آنجایی که هیچ یک از افراد مورد تحقیق در این پرونده در قید حیات نیستند، موضوع را پیگیری نمی کند.
«پاتریک پویان» رئیس این شرکت در بیانیه‌ای نوشت: هر کس که کریستوفر دی مارگاری (رئیس وقت توتال در زمان انعقاد قرارداد) را بشناسد، می‌داند که او به هیچ وجه خود را درگیر فساد نمی‌کرد.
وی ادامه داد: با این وجود و با توجه به شرایط خاص این پرونده که پیشتر در آمریکا داوری شده بود و هیچ یک از افراد نام برده، قادر به دفاع از خود نیستند، توتال قصدی برای پیگیری ندارد.
این شرکت پیشتر در پرونده ای مشابه و اتهام دور زدن تحریم‌های ایران، با دادگستری آمریکا به مصالحه رسیده و نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار جریمه به نهادهای قضایی این کشور پرداخت کرده بود.
شبس ** ۹۳۸۶ ** ۱۹۱۷

انتهای پیام /*

[ad_2]

منتظر امتیاز شما هستیم😅

مدیر سایتمشاهده نوشته ها

support

ما در گروه تجاری ققنوس کلیه خدمات بازرگانی اعم از حمل و نقل بین المللی،ترخیص کالا، خرید و تامین و مشاوره بازرگانی را به صورت 0 تا 100 به مشتریان خود ارائه میدهیم

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها